Perchè bloginnovazione.it, obiettivu è cullaburazioni

U scopu di bloginnovazione.it hè di trattà questioni relative à l'innovazione è strategie per l'innovazione in a cumpagnia. Per fà questu, aghju decisu di scrive alcuni posti per dì à l'ABC di l'innovazione, descrivendu brevemente i metudi, strategie è temi chì aghju studiatu, applicatu è trasmessu durante a mo carriera di travagliu. Per fà sti temi veri è tangibili, aghju decisu di scrive qualchì postu nantu à i prudutti, casi veri, riesciuti o micca, per mette in risaltu è analizà a vera applicazione di e teurie.

Se avete bisognu di innuvà, se avete bisognu di capisce se innuvà è cumu, o se avete bisognu d'aiutu in u vostru prucessu d'innuvazione: mi pudete dumandà una cunsultazione gratuita è senza impegnu. Pudemu fà un brevi brainstorming nantu à i vostri bisogni "gratisi è senza impegnu"

In tutti i casi prupone una breve audit gratuitu, clicchendu nantu à u buttone quì sottu, pudete risponde à un cortu quistiunariu fattu cù GoogleApp. In pocu tempu riceverete a mo valutazione nantu à u livellu di innovazione di a vostra impresa. Basta inserisce un indirizzu email per riceve u nostru parè, è se vulete, pudete poi procedere à una sessione di brainstorming (ancu per telefunu).

Andate à u questionariu
Andate à u questionariu

Ercole Palmeri