prodottu

Innovazione di prucessu, tecnologica è di produttu

L'innuvazione di prucessi hè un tipu d'innovazione chì porta à l'espansione è u miglioramentu di tecniche è tecnologie per a produzzione è a distribuzione di prudutti.

Sicondu a classificazione pruposta da l'economistu Joseph Schumpeter, l'innovazione di i prucessi si distingue in:

  1. L'innovazione di u produttu hè l'intruduzione nantu à u mercatu di un novu pruduttu o serviziu. Pò esse una innovazione radicale o incrementale secondu s'ellu hè un novu pruduttu o a migliione di un pruduttu esistente. Un novu pruduttu (computer) crea un novu mercatu. À u cuntrariu, una migliione di u produttu pò creà un novu segmentu di u mercatu (tavuletta) o rimpiazzà è rende obsoleti i prudutti previ in ​​u stessu mercatu di riferimentu.
  2. L'innovazione di u prucessu hè l'intruduzione di un novu prucessu di produzzione chì aumenta l'efficienza di a produzzione, riducendu i costi di produzzione è / o aumentendu a produtividade. Pò esse una innovazione radicale o incrementale sicondu se l'innovazione implica un novu prucessu di produzzione o a migliurà di un prucessu pre-esistenti. Un esempiu di innovazione di prucessu radicali hè l'intruduzione di a linea di assemblea in produzzione à l'iniziu di u XXu seculu.

L'innovazione tecnologica hè unu di i fattori motore per u crescita economica è a cumpetitività. L'intruduzione di una nuvità hè capaci di cambià radicalmente u bilanciu di u mercatu trà e imprese è ancu i stessi abitudini di cumpurtamentu in a società.

L'innuvazione tecnologica hè un prucessu suciale dinamicu chì hè spessu accumpagnatu da altre forme di rinnuvamentu, cum'è e caratteristiche di u produttu, tecniche di gestione di l'affari, strategie è strumenti di marketing, è metudi di finanziamentu di novi prudutti. Quandu i novi prudutti, servizii o metudi novi per a produzzione è l'usu sò intrudutti nantu à u mercatu, parlemu d'innuvazione tecnologica.

L'innuvazione tecnologica pò esse defidefinitu cum'è l'attività deliberata di l'imprese è l'istituzioni destinate à intruduce novi prudutti è novi servizii, è ancu novi metudi per a produzzione, a distribuzione è l'usu. In altri palori, hè l'evoluzione in u tempu di u prucessu di creazione di certi prudutti, servizii è tecnulugia per via di l'espansione di a cunniscenza tecnica è scientifica.

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

L'innuvazione tecnulogica cuncerna a migliione di e tecnulugie esistenti o di i fenomeni prucedurali, cù e tecnulugia novi chì rimpiazzanu quelle obsolete o inadatte. Certi esempi di l'innuvazione tecnologica includenu l'urdinatori, i smartphones, i microchip, i tecnulugii digitali è assai più.

Ercole Palmeri

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Articuli recenti

U regulatore antitrust britannicu suscite l'alarma di BigTech annantu à GenAI

A CMA di u Regnu Unitu hà emessu un avvisu annantu à u cumpurtamentu di Big Tech in u mercatu di l'intelligenza artificiale. Ci…

18 April 2024

Casa Green: rivoluzione energetica per un futuru sustenibile in Italia

U decretu "Green Houses", formulatu da l'Unione Europea per rinfurzà l'efficienza energetica di l'edificazioni, hà cunclusu u so prucessu legislativu cù ...

18 April 2024

Ecommerce in Italia à + 27% secondu u novu Rapportu di Casaleggio Associati

Présentation du rapport annuel de Casaleggio Associati sur le commerce électronique en Italie. Rapportu intitulatu "AI-Commerce: e fruntiere di l'Ecommerce cù l'Intelligenza Artificiale"....

17 April 2024

Idea brillante : Bandalux présente Airpure®, le rideau qui purifie l'air

Risultatu di l'innuvazione tecnologica constante è l'impegnu per l'ambiente è u benessimu di e persone. Bandalux presenta Airpure®, una tenda...

12 April 2024