Pinguicula

Ricerca di voce di Strategia di SEO è u successu di l'Assistenti Personali

PA - L'assistenti persunali sò sempre più usati, basta à pensà à Siri è à Google Assistant, e duie sò capaci di dà infurmazioni attraversu un cumandu vocale simplice.

Avete mai cunsideratu a ricerca di voce in a vostra strategia di SEO?

L'ottimizazione di ricerca vocale serà unu di i blocchi di basa chjave per SEO in u futuru. L'assistenti virtuali ponu esse integrati in qualsiasi dispositivu elettronicu capace di cunnessione à a rete, cume urdinatori, apparecchi domestici ecc., Ma a so vera forza risiede in u fattu ch'elli ponu esse cunsultati in ogni locu, attraversu i dispositivi mobili.

A maiò parte di l'utilizatori utilizanu a ricerca di voce in mumentu, è cusì l'infurmazione restituita pò esse geolocalizzata.
L'assistenti persunale sò capaci di vultà risultati pertinenti è utili in basa di i bisogni di e persone.

Per assicurà chì e risposte sianu in linea cù l'aspettative di i so utilizatori, l'assistenti digitali sò dotati di intelligenza artificiale, è l'evoluzione di sta nova tecnulugia prumette un futuru sempre più intelligente per i PA.

Una di e caratteristiche chì distingue a ricerca vocale da quella testuale hè in a naturalità di a lingua utilizata da l'utilizatori.

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Cambia totalmente u modu in cui e persone si raportanu à i dispositivi elettronichi, a tendenza hè di avè una conversazione cù u so smartphone aduprendu dumande più lunghe è più vicine à u linguaghju naturale.
Serà dunque necessariu adattà è "umanizà" i cuntenuti di più in più per assicurà ch'elli sianu amichevuli per i PA.

Per aghjurnà è ottimisà u cuntenutu da una perspettiva SEO orientata à a ricerca vocale, duvemu piglià in cunsiderazione micca solu u tippu di quistione fatta da l'utilizatore, ma ancu u tippu d'assistente chì utilizanu, chì ogni sistema si riferisce à diverse risorse per raccoglie i dati.

Per esempiu, sè dumandate à Siri una dumanda nantu à truvà un locu per pranzu, pudete aspettà ch'ellu ricevi l'infurmazioni da una di e fonti seguenti: Yelp, TheFork, Yahoo! Locale.

Si parla sempre pocu di SEO orientatu à e ricerche vocali, ma questu ùn hè altru chè un vantaghju cumpetitivu se cumminciate à muvassi in sta direzzione prima di l'altri.

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Articuli recenti

Idea brillante : Bandalux présente Airpure®, le rideau qui purifie l'air

Risultatu di l'innuvazione tecnologica constante è l'impegnu per l'ambiente è u benessimu di e persone. Bandalux presenta Airpure®, una tenda...

12 April 2024

Design Patterns Vs SOLID principii, vantaghji è svantaghji

I mudelli di cuncepimentu sò suluzioni specifiche di pocu livellu à i prublemi recurrenti in u disignu di u software. I mudelli di design sò ...

11 April 2024

Magica, l'app iOS chì simplifica a vita di i motoristi in a gestione di u so veiculu

Magica hè l'app per iPhone chì rende a gestione di i veiculi simplice è efficiente, aiutendu i cunduttori à salvà è ...

11 April 2024

Grafici Excel, ciò chì sò, cumu creà un graficu è cumu sceglie u graficu ottimale

Un graficu Excel hè un visuale chì rapprisenta dati in un fogliu di travagliu Excel ...

9 April 2024