Hè un inseme di linee guida nantu à cume operà per cunvertisce e azzioni in valore, sia per l'impresa sia per u cliente.
Avà e cumpagnie sò sempre sfruttannu di più in digitale à u livellu di marketing strategicu e marketing operazionale, è e imprese chì intendenu di operare in digitale, ponu esse orientati versu un certu mudellu di cummerciale.
4 sò i principali mudelli di cummerciale per quelli chì travaglianu in digitale:
Stu mudellu hà per scopu di lascià i clienti potenziali cunnosce i prudutti è i servizii pruposti da a sucità, ma ancu i so valori per determinà umaghjina d'impresa.
U funziunamentu digitale sta strategia pò esse efficaci sfruttendu u suciali, a reta (Facebook annantu à tutti); creendu un pagina di cumpagnia in quale l'infurmazione chjara nantu à u pruduttu è servizii pruposti, in quantu à i valori di a cumpagnia seranu inclusu.
Lo Storia resulta esse un strumentu assai efficace à u livellu di Branding.
Per un campagna promozionale su Facebook per esempiu serà utile sponsorizà i posti enfasi a campagna in impressioni "cpm" (costu per milla impressioni), per avè una più grande copertura di u postu (chì aumenterà o diminuite in base à l'offerta), è cusì puderà ghjunghje i clienti potenzali più facilmente.
Stu mudellu, invece, hè centratu annantu à a creazione è uimplementazione di a lista di cuntatti cumpagnia, è dunque una lista di i pussibuli clienti interessati à i servizii è i prudutti pruposti da a sucetà.
in marketing web sta lista pò esse creata per via di operazioni marketing cummercializate; in particulare per l'usu di e rete soziale, cusì targettizzare l'utilizatori basati annantu à interessi è creanu posti chì mandanu ritornu, via a pagina sbarchi, à a forma di iscrizzione à librettudi u situ web di a cumpagnia, in quantu à pudè ottene e dati di l'utilizatori è aghjunghje à a lista di cuntatti.
A lista di contatti serve a sucità per creà una relazione cù i clienti acquistati è potenziali, in modu di applicà strategie email marketing è dunque megliu vende i so prudutti è servizii.
Ovviamente stu mudellu hè efficae se a cumpagnia offre un valore efficae à u cliente (e-mail promozionali ùn sò micca sempre ben veduti da l'utilizatori, è spessu accade chì ùn sò micca ancu aperti), postu chì lascianu e so infurmazioni cumpletendu una forma.
Stu valore hè cumpostu di promozioni sclusive, aghjurnamenti anticipati di novi prudutti, nutizie ...
In cunfrontu à u mudellu previ chì centra a crescita di copertura è visualizazioni, stu mudellu vole inveceaumentu di e cunversione (in questu casu, cumpienu u formu per registrà per u newsletter).
MailChimp hè un prugrammu eccellente per creà è gestione una lista di cuntatti.
Stu mudellu si trova invece nantu àaumentu di a vendita di e produtte è servizii pruposti da a sucietà.
In questu casu l'affari pò esse solu cuncentrazione shopping in linea o nantu à l'integrazione cù a tenda fisica, per esempiu: compra in linea cù spedizione diretta, compra online è raccolta di i beni in a tenda fisica, prenotazione online è pagamentu / raccolta in a tenda fisica.
Per stu mudellu l'ottima strategia suciale hè fatta di creazione di posti chì si riferiscenu à a buttrega in ligna, è di posti caratterizati da un "Chjama à l'azzione" di u tipu "cumprà avà!" coerenti à i scopi di stu mudellu di cummerciale ... aumentanu a vendita.
Dunque serà necessariu di creà posti captivatori è chjama à l'azzione, è fate cura di u situ di e-commerce in modu di mette in risaltu u pruduttu bè cù belle foto, è forse ancu cun l'aiutu di i prugrammi grafica; in più di u fattu chì u situ deve esse facilmente navigabile è pussibule intuitivu quant'è pussibule, per facilità l'utente in compra.
Ancu i pagina sbarchi anu da esse studiatu bè, in modu chì mandanu l'utente di volta à a rùbbrica diritta di u situ induve ellu hà vistu u pruduttu in quistione, è riducenu u risicu di l'utilizatore chì abbandunate u situ senza fà a transazzione.
In questu mudellu u remarketing joca un rolu assai impurtante, per ghjunghje à i clienti chì anu visitatu u situ senza avè realizatu a transazzione, à traversu annunci, è incuraghjemu chì facenu a compra (forse per l'utilizatori chì anu visitatu u situ è chì ùn anu avutu tempu per finisce a transazzione, o per offre un pruduttu cumplementariu à i clienti chì anu fattu a compra).
Stu mudellu hè adattatu per l'imprese chì si focalizeghjanu imprese in u locu, è dunque hannu lu scopu di ghjunghje i clienti à un certu raghju di chilometri.
Dunque serà necessariu aduprà l'utili offerti da u web per creà unu carta di cumerciu attività cusì ch'ella sia stage giugrafica, è chì hà tutte l'infurmazioni utili per l'utilizatore: tipu di impresa, prudutti è servizii, indirizzu, numeru di telefunu, email, situ web, recensioni.
U scopu principale hè dunque aduprà l'usu web per fà chì l'utenti righjunghjenu u magazinu fisicu, apprufittendu l'usu crescente di i dispositi mobile à quale a ghjente s'appoghja per truvà e butteghe o i ristoranti chì anu interessatu
Google My Business hè l'uttellu ideale per questu mudellu, perchè permette di creà a forma cummerciale di a vostra impresa è accogliu hè in mutori di ricerca, geolocalizeghja è dunque esse raggiungibile attraversu Google Maps, è infine à avè a piattaforma suciale dispunibule Google Plus per esse capace di sparte cuntenutu annantu à l'impresa.
Ercole Palmeri
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