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L'ultimu investimentu di L'Oréal hè un signalu forte versu l'innuvazione per a bellezza sustenibile

A cumpagnia di bellezza hà fattu un novu investimentu in una cumpagnia di biotecnulugia chjamata Debut per mezu di u so bracciu di capitale di venture chjamatu BOLD. 

Sposta nantu à u futuru di u laboratoriu di Debut, chì si dice chì crea a prossima generazione di ingredienti cusmetichi sustinibili.

In u 2018, u giant di bellezza L'Oréal hà annunziatu u lanciamentu di u so fondu di capitale di venture corporate BOLD.

Un acronimu per "Opportunità di cummerciale per u sviluppu di L'Oréal", u fondu hè statu creatu apposta per investisce in start-up innovatori in u settore di a bellezza sustenibile, sia finanziariamente sia per mezu di prugrammi di mentoring.

Aiuta i start-up à attirà più finanziamenti offrendu cunsiglii esperti per u sviluppu di novi strategie per u marketing, a ricerca è l'innuvazione, digitale, retail, cumunicazioni, supply chain è imballaggio.

In a so ultima impresa, BOLD è i so partenarii anu investitu un enorme $ 34 milioni in una cumpagnia di biotecnologia chjamata Debut. Fighjendu in i so laboratori di punta in San Diego, Debut pare esse unu di i pruduttori più promettenti di ingredienti di bellezza sustinibili di u futuru.

I dirigenti di L'Oréal pensanu chì questu puderia esse l'iniziu di una nova era per l'industria di a bellezza è a cura di a pelle, cù a tecnulugia di Debut chì sguassate altre marche da u totem è introducendu un novu standard di ingredienti.

Tuttu nantu à u debut

A cumpagnia biotecnologia A cumpagnia integrata verticalmente hè stata furmata in 2019 è hè dedicata à l'approvvigionamentu di ingredienti sustenibili, pruducienduli à grande scala, creendu novi formule è cunducendu i so prucessi clinichi.

Debut hà ricivutu un investimentu di $ 22,6 milioni in Aostu 2021, chì li permette di scala u so mudellu di sviluppu di ingredienti, stabilisce a so incubatrice di marca interna, è espansione in una facilità di 26.000 XNUMX piedi quadrati.

In u laboratoriu, i so 60 impiegati à tempu pienu facenu fermentazione senza cellula per sviluppà i so ingredienti. Questu hè un prucessu chì ùn deve micca cultivazione, sintesi chimica o agrochimica, facendu assai più sustinibili di i metudi tradiziunali.

A squadra di Debut si basa in una basa di dati di più di 3,8 milioni di dati preclinici per scopre novi formule è ingredienti, curating un totale di 250 ingredienti selezziunati è validati per l'usu futuru finu à avà.

A cumpagnia hè stata pensata à lancià a so propria marca di bellezza più tardi questu annu, mentre chì partenarii cù altre cumpagnie chì cercanu di utilizà i so novi ingredienti è formule.

Perchè u travagliu di Debut hè necessariu?

In un comunicatu di stampa, Barbara Lavernos, deputy CEO di a ricerca, l'innuvazione è a tecnulugia di L'Oréal, hà dettu: "U debut indirizza unu di i sfidi fundamentali di u mondu di a bellezza: guidà l'innuvazione senza l'intensità di risorse è l'impattu ambientale chì nascenu da a fiducia. solu nantu à a pruduzzione tradiziunale.

Dapoi chì e conversazioni nantu à a sustenibilità sò entrate in u mainstream, l'industria di a bellezza è a cura di a pelle hè stata criticata per cuntribuisce immensamente à a distruzzione di u nostru ambiente.

U prublema più evidenti hè a produzzione di l'industria di i rifiuti plastichi è, più ricenti, l'usu di "chimichi per sempre" dannosi in formule prudutte in massa. Oghje, sti prublemi persistanu, ma sò oculati daretu à e tattiche manipulative di greenwashing.

Parechje marche populari sò ancu stati culpèvuli di depleting risorse naturali integrendu ingredienti rari in prudutti di grande scala. Questi includenu essenze di fiori è olii estratti da spezie in via di estinzione, chì sò aghjuntu à i prudutti di lussu per a cura di a pelle, cum'è serums è olii per u so benessimu è proprietà anti-invecchiamento.

Cù i cunsumatori sempre più preoccupati per l'impattu di i so abitudini di ogni ghjornu nantu à u pianeta, i gusti di i cunsumatori sò cresciuti per i marchi terrestri cum'è The Ordinary è The Inkey List.

Questi marchi anu truvatu u successu creendu solu formule chì utilizanu solu ingredienti attivi necessarii senza filler o cumpunenti supplementari.

A ghjudicà da l'approcciu basatu in a scienza è a sustenibilità di Deubt per a creazione di formule, hè prubabile chì a marca di a cumpagnia puderia diventà un competitore per queste duie cumpagnie, è ancu altri chì sparte una filusufìa di marca simili.

Parlendu di u novu partenariatu d'investimentu, u CEO di Debut è u fundatore Joshua Britton hà dettu: "Semu solu à l'iniziu di bellezza è biotecnologia. [A nostra] ambizione hè di turnà u prucessu di fabricazione di ingredienti attivi nantu à a so testa.

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