articuli

U primu volu di a linea aerea verde. Quantu costa in u mondu per vola ?

In una era in quale viaghjà hè diventatu quasi un dirittu inalienable per parechji, pochi si fermanu à cunsiderà uimpattu ambientale chì u trafficu aereu hà in u nostru pianeta. A dumanda crescente di viaghji aerei, guidata da tariffi sempre più accessibili è una rete globale in espansione, hà un impattu significativu annantu à l'ambiente, in particulare in termini di emissioni di diossidu di carbonu (CO2), unu di i principali a gas serra rispunsevuli di u cambiamentu climaticu.

Tempu di lettura stimatu: 5 minuti

U boom di u trafficu aereu è e so cunsequenze

In 2018, u mondu hà vistu unu crescita significativa di u trafficu aereu, cù un aumentu di 6% paragunatu à l'annu precedente, ghjunghjendu à a figura impressiunanti di 8,8 miliardi di passageri. Stu aumentu ùn hè micca un avvenimentu isolatu: a dicada precedente (2007-2017) hà vistu una crescita annuale media di 4,3%. In u futuru, e previsioni suggerenu un in più per incrementà di a dumanda di servizii aerei, cù una crescita prevista di quasi 30% trà 2018 è 2023.

fonte: ourwordindata.com

Questa espansione cuntinua hà purtatu à a aumentu di l'emissioni è u cunsumu di CO2 di luce e a gas. L'aviazione hè rispunsevule per circa u 2% di l'emissioni glubale di CO2 è 3% in Europa. 

Per furnisce un cuntestu più largu, in u settore di u trasportu in 2016, u 13% di l'emissioni di CO2 venenu da l'aviazione. Mentre chì questu pò esse un picculu percentuale, hè significativu per cunsiderà chì un aviò emette circa 285 grammi di CO2 per passageru per ogni chilometru viaghjatu, paragunatu à 42 grammi per passageru per chilometru in una vittura.

Micca tutte e compagnie aeree anu u stessu impattu ambientale. EasyJet, per esempiu, hè statu ricunnisciutu cum'è u compagnia aerea cù u minimu impattu in termini di CO2 emessi. Queste differenzi trà e compagnie aeree mostranu chì ci sò modi per riduce l'impattu ambientale di u viaghju aereo.

Primu Volu Transatlanticu cù Carburante Sostenibile

U 28 di nuvembre, Virgin Atlantic hà rializatu un volu pioniere: un Boeing 787 hà attraversatu l'Atlanticu, da Londra à New York, utilizendu carburante d'aviazione esclusivamente sustenibili (SAF). Stu volu marca un puntu di svolta impurtante, superendu a regulazione inglese attuale chì limita l'usu di SAF à 50%.

U carburante utilizatu, cumpostu da 88% HEFA (derivatu da oliu da cucina usati è prudutti vegetali), prumetti à riduce l'emissioni di CO2 finu à u 70% paragunatu à i combustibili fossili. In ogni casu, a sustenibilità à longu andà di u SAF hè sottumessu à scrutiniu, cù critichi in quantu à u so pruduzzione e prezzu. Mentre i carburanti per l'aviazione sustenibile (SAF) rapprisentanu una soluzione promettente per riduce l'impronta di carbone di u settore di l'aviazione, ci sò sempre sfide significative à superà. I SAF, cumpresu quellu utilizatu in u volu di dimostrazione Londra-New York di Virgin Atlantic, liberanu sempre carbone in l'atmosfera. 

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Tuttavia, questu hè stimatu per accade à un ritmu 70% menu paragunatu à i carburanti convenzionali. Stu volu particulare hà utilizatu una mistura di 88% esteri idroprocessati è acidi grassi (HEFA), derivati ​​​​di prucessi chimichi, è 12% kerosene aromaticu sinteticu (SAK), un rifiutu da a pruduzzioni di granu.

A pruduzzione di SAF richiede a quantità considerable di risorse. Per esempiu, ogni volu à longu andà richiede circa 7,2 tunnellate di rifiuti di granu. Questa quantità puderia esse abbastanza per copre alcune rotte, ma ùn hè micca realisticu di pensà chì puderia suddisfà a dumanda di circa 26 mila aviòchì partenu è sbarcanu in tuttu u mondu ogni ghjornu.

Certificazione WSO per u Turismu Sostenibile

L'Organizazione Mondiale per a Sostenibilità (WSO) hà lanciatu una certificazione, cunnisciuta cum'è "sticker verde", per l'agenzii di viaghju chì prumove u turismu sustenibile. Questa iniziativa hà per scopu di ricunnosce è incentiva e pratiche sustinevuli in u settore di u turismu.

L'agenzii di viaghju ghjucanu un rolu cruciale in l'industria turistica glubale, un mercatu chì valeva da ghjennaghju 2023 475 miliardi di dollari americani. Cù a crescente dumanda di u turismu sustenibile, parechje agenzie offrenu dighjà pacchetti ecologichi è sustenenu i fornituri lucali. 

Per ottene a certificazione WSO, l'agenzii devenu risponde à criteri rigorosi:

  1. Cuntribuzione di almenu 1% di i prufitti à i prughjetti di cunservazione 
  2. A prumuzione di pacchetti turisimu sustenibilei.
  3. Implementà i principii di rispunsabilità suciale è e cundizioni di travagliu ghjustu è sicuru

In cunclusioni, uaumentu di u trafficu aereu hè una realità chì ùn pò esse ignoratu, ma hè ugualmente impurtante di cunsiderà l'impattu ambientale risultatu. Iniziative cum'è u riduzzione di emissioni per compagnia aerea è cumpensà l'emissioni sò passi pusitivi, ma hè chjaru chì assai ci vole à fà per assicurà chì i celi di u nostru pianeta resta u più pulitu pussibule.

Cunsigliu edituriale BlogInnovazione.questu: https://www.tariffe-energia.it/news/primo-volo-green/

Letture Related

BlogInnovazione.it

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Articuli recenti

I benefici di e pagine di culore per i zitelli - un mondu di magia per tutte l'età

Sviluppà e cumpetenze di u mutore fine attraversu u culore prepara i zitelli per e cumpetenze più cumplesse cum'è a scrittura. Per culori…

2 May 2024

U futuru hè quì: cumu l'industria di a spedizione rivoluziona l'economia glubale

U settore navale hè un veru putere ecunomicu glubale, chì hà navigatu versu un mercatu di 150 miliardi ...

1 May 2024

L'editori è l'OpenAI firmanu accordi per regulà u flussu di l'infurmazioni trattati da l'Intelligenza Artificiale

Lunedì, u Financial Times hà annunziatu un accordu cù OpenAI. FT licenze u so ghjurnalismu mundiale ...

30 April 2024

Pagamenti in linea: Eccu cumu i servizii di streaming vi facenu pagà per sempre

Milioni di persone paganu per i servizii di streaming, paghendu tariffi di abbonamentu mensili. Hè una opinione cumuna chì voi ...

29 April 2024