articuli

Puntu di svolta verde in Italia per un futuru più sustenibile: New Record in Carica Elettrica

L'Italia si stabilisce rapidamente cum'è unu di i capi europei in u settore di mubilità elettrica, grazia à una crescita impressiunanti di stazioni di ricarica per i veiculi elettrici.

Cù un saltu notevuli di 44,1% paragunatu à l'annu passatu, Settembre 2023 hà marcatu un record storicu cù 47.228 stazioni di ricarica publica spargugliati in tuttu u territoriu naziunale.

Questa espansione, chì mette in risaltu l'impegnu di dotà u paese di una infrastruttura muderna è sustenibile, hè un passu significativu versu un futuru di l'energia rinnuvevuli è un futuru più verde.

A crescita in e Regioni

A crescita ùn hè micca stata uniforme in tuttu u paese. Lombardia, cù più di 8.000 punti di carica, cunfirma a so pusizioni in u primu locu, mentri a Campania emerge cum'è a regione in più rapida crescita in 2023 (+ 2.212 installazioni annu à data). Un altru prugressu significativu hè statu fattu in u Sud è in l'Isule, induve 23% di i punti di carica totali sò cuncentrati. Questa distribuzione regiunale dimostra un impegnu à una espansione equilibrata è accessibile in tuttu u paese.

Mentre l'infrastruttura di ricarica lungo l'autostrade italiane si sviluppa rapidamente, cù 851 punti di ricarica à u 30 di settembre di u 2023, a sfida oramai hè di superà l’inazione di certi operatori di l’autostrada per guarantisce un serviziu efficace è spargugliatu.

Quantu costa a carica di vittura elettrica?

A scelta di carricà u vostru veiculu elettricu in casa o in una stazione publica hè influinzata da parechji aspetti. Per quelli chì optanu per u cunfortu di casa, una presa normale di 3 kW pò esse abbastanza, cù costi simili à quelli di un apparecchiu domesticu. Tuttavia, i tempi di a carica dura più, chì varieghja trà 5 è 8 ore. À accelerà u prucessu, assai pirsuni sceglie à stallà a scatula murale, una stazione di carica privata, chì offre tempi di carica più veloci.

Per a carica publica, e stazioni varienu in quantu à a putenza è u tipu di corrente, cù stazioni di carica chì varieghja da 7 kW (corrente alternata) à 350 kW (corrente diretta). In media, u costu per arricchisce stazioni attuali alternendu varieghja trà 40 è 72 centesimi per kWh, mentri per quelli in corrente diretta, u prezzu varieghja trà 45 è 79 centesimi per kWh. Cunsiderendu una carica di 40 kWh per u costu di unu kWh in Italia, u costu tutale pò varià da 16 à 31,6 euro, secondu a stazione è u tipu di abbonamentu, se dispunibule.

U Bonus di Colonna Elettrica: Un Passu Versu u Futuru

L'Italia face un passu significativu versu a mobilità sostenibile cù l'intruduzioni di u "Bonus di colonna elettrica", una misura di u guvernu destinata à prumove l'adopzione di veiculi elettrici. Stu incitamentu, destinatu à sustene i citadini è i condomini chì si mettenu in a stallazione di l'infrastruttura di carica, rapprisenta un elementu chjave in a strategia di riduzzione di emissioni è in a transizione versu una energia più pulita.

Quantu hè u bonus?
categuriaValore Bonus
IndividualiFinu à 1.500 euro
CondominiumsFinu à 8.000 euro

U bonu copre 80% di e spese per l'installazione di e stazioni di ricarica elettrica, cumprese l'acquistu di e stazioni stesse, u travagliu elettricu necessariu, i travaglii essenziali di custruzzione, i sistemi di monitoraghju, i costi di cuncepimentu, a supervisione di l'opere, a sicurità, a prova è a cunnessione à a rete. electricu.

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

In u 2023, u periodu per u A presentazione di l'applicazioni hè stata stabilita trà u 9 è u 23 di nuvembre.

Quale pò dumandà u bonus di stazione di ricarica?

  • Tutti quelli chì anu realizatu installazioni da u 1 di ghjennaghju à u 23 di nuvembre di u stessu annu. 
  • L'applicazioni devenu esse presentate attraversu u piattaforma in linea, chì necessitanu accessu via SPID, CIE o CNS. 
  • Hè impurtante di sottolineare chì i Grau in relazione à a stallazione anu da esse tracciabile, attraversu metudi cum'è trasferimenti bancari è carte di creditu o debitu.

Hè ancu impurtante di mette in risaltu limitazioni u funziunamentu di l'incentive, cumpresu u finestra di tempu stretta per e dumande è l'obbligazione di utilizà strumenti di cumunicazione certificati cum'è PEC. Inoltre, l'impurtanza di una misura non retroattiva per u 2024, chì hè chjara è stabile, per stimulà in modu efficace u mercatu di l'infrastruttura di carica è sustene i citadini in a transizione à e vitture elettriche.

In cunclusioni, l'Italia avanza versu un futuru più verde, cù una rete di carica elettrica in espansione è e pulitiche ecocentrate. Questi sforzi ùn solu migliurà l'accessibilità è l'usabilità di i veiculi elettrici, ma ancu ponenu u paese cum'è a mudellu per a sustenibilità in Auropa.

Cunsigliu edituriale BlogInnovazione.questu: https://energia-luce.it/news/nuovo-record-ricarica-elettrica/

BlogInnovazione.it

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Articuli recenti

I benefici di e pagine di culore per i zitelli - un mondu di magia per tutte l'età

Sviluppà e cumpetenze di u mutore fine attraversu u culore prepara i zitelli per e cumpetenze più cumplesse cum'è a scrittura. Per culori…

2 May 2024

U futuru hè quì: cumu l'industria di a spedizione rivoluziona l'economia glubale

U settore navale hè un veru putere ecunomicu glubale, chì hà navigatu versu un mercatu di 150 miliardi ...

1 May 2024

L'editori è l'OpenAI firmanu accordi per regulà u flussu di l'infurmazioni trattati da l'Intelligenza Artificiale

Lunedì, u Financial Times hà annunziatu un accordu cù OpenAI. FT licenze u so ghjurnalismu mundiale ...

30 April 2024

Pagamenti in linea: Eccu cumu i servizii di streaming vi facenu pagà per sempre

Milioni di persone paganu per i servizii di streaming, paghendu tariffi di abbonamentu mensili. Hè una opinione cumuna chì voi ...

29 April 2024