articuli

U New York Times demanda à OpenAI è Microsoft, in cerca di danni statutarii è reali

U Times hà denunciatu OpenAI è Microsoft per furmà mudelli AI nantu à u travagliu di u ghjurnale.

U documentu hè esigenti "miliardi di dollari in danni legali è attuali", è chì ChatGPT sia distruttu, cù ogni altru mudellu di lingua maiò è furmazione di furmazione chì hà utilizatu u travagliu di u Times senza pagamentu.

Tempu di lettura stimatu: 4 minuti

Il New York Times hè a prima grande urganisazione di media à dumandà i creatori Chat GPT per copyright. A decisione puderia stabilisce un precedente per u futuru di e liggi di l'usu ghjustu ligati à l'intelligenza artificiale. U prucessu dice chì OpenAI è Microsoft anu furmatu mudelli AI nantu à e dati cun copyright da u New York Times. Inoltre, dichjara chì ChatGPT è Bing Chat spessu riproducenu copie longu verbatim di l'articuli New York Times. Questu permette à l'utilizatori di ChatGPT per bypassà u paywall di u New York Times è a demanda dichjara chì l'AI generativa hè avà un cuncurrente à i ghjurnali cum'è una fonte d'infurmazione affidativa. A causa di New York Times hà u scopu di mantene e cumpagnie rispunsevuli di "miliardi di dollari in danni legali è attuali" è cerca di a distruzzione "di tutti i mudelli GPT o altri LLM è setti di furmazione chì incorporanu Times Works".

Leggi d'usu fair

Infine, i tribunali duveranu decide se a furmazione AI in Internet hè prutetta da e lege d'usu fair in i Stati Uniti. A duttrina di u fair use permette l'usu limitatu di opere cun copyright. In certi circustanzi, cum'è brevi snippets d'articulu in i risultati di ricerca di Google. L'avucati di u Times dicenu chì l'usu di ChatGPT è Bing Chat di materiale cun copyright hè diversu da i risultati di ricerca. Questu hè chì i mutori di ricerca furniscenu un hyperlink altamente visibile à l'articulu di l'editore, mentre chì i chatbots di Microsoft è OpenAI ammuccià a fonte di l'infurmazioni.

Ciò chì Apple face

Sicondu a New York Times, Apple hà cuminciatu pocu à negozià tratti cù i grandi editori di nutizie. Stu travagliu hè cridutu per guidà Apple à utilizà u so cuntenutu in a furmazione corporativa nantu à i sistemi AI generativi. Quandu si tratta di l'annunzii publichi, Apple hà ritardatu da i so cuncurrenti in u campu di l'intelligenza artificiale. L'abilità di Appli per evità i casi maiò di copyright chì OpenAI è Microsoft sò affruntati li daria una chance significativa di ritruvà. U listessu OpenAI recentemente hà fattu una cullaburazione cù l'editore Axel Springer per aduprà Politico è u cuntenutu di l'altri editori in risposti ChatGPT. Sembra chì u New York Times hà cuntattatu OpenAI per una cullaburazione in April, ma nisuna risoluzione hè stata ghjunta.

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Effetti pussibuli

U risultatu di sta demanda, è altri simili in San Francisco, puderia avè implicazioni impurtanti per u futuru di l'intelligenza artificiale generativa. I primi innovatori in u campu di l'intelligenza artificiale, cum'è Google, Adobe è Microsoft, anu prupostu di prutezzione di l'utilizatori in tribunale. Tutti l'utilizatori si sò affruntati à una demanda di copyright, ma sti cumpagnie sò stati accusati di violazione di copyright. A causa di New York Times aiuterà à stabilisce se OpenAI è u rolu di Microsoft in a rivoluzione di l'intelligenza artificiale. Se u Times vince, seria una grande opportunità per altri grandi giganti tecnologichi cum'è Apple è Google per avanzà.

Letture Related

Ercole Palmeri

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Articuli recenti

I benefici di e pagine di culore per i zitelli - un mondu di magia per tutte l'età

Sviluppà e cumpetenze di u mutore fine attraversu u culore prepara i zitelli per e cumpetenze più cumplesse cum'è a scrittura. Per culori…

2 May 2024

U futuru hè quì: cumu l'industria di a spedizione rivoluziona l'economia glubale

U settore navale hè un veru putere ecunomicu glubale, chì hà navigatu versu un mercatu di 150 miliardi ...

1 May 2024

L'editori è l'OpenAI firmanu accordi per regulà u flussu di l'infurmazioni trattati da l'Intelligenza Artificiale

Lunedì, u Financial Times hà annunziatu un accordu cù OpenAI. FT licenze u so ghjurnalismu mundiale ...

30 April 2024

Pagamenti in linea: Eccu cumu i servizii di streaming vi facenu pagà per sempre

Milioni di persone paganu per i servizii di streaming, paghendu tariffi di abbonamentu mensili. Hè una opinione cumuna chì voi ...

29 April 2024