articuli

U mercatu di l'intelligenza artificiale hè in crescita, vale a pena 1,9 miliardi, in u 2027 valerà 6,6 miliardi

Cù un valore stimatu di 1,9 miliardi d'euros in 2023, chì cresce à 6,6 miliardi in 2027.

U mercatu di l'Intelligenza Artificiale si sviluppa ancu rapidamente in Italia, sustinutu principarmenti da investimenti in i settori finanziarii, telecomunicazioni è IT, manifattura è retail è cun un ulteriore potenziale di crescita in i settori di a salute, l'amministrazione publica è l'agricultura.

A relazione Tim-Intesa

Eccu alcuni di i principali risultati di u Rapportu "Intelligenza Artificiale in Italia - Mercatu, Innuvazione, Sviluppi"creatu da Centru di Studi TIM in cullaburazione cù Intesa Sanpaolo Innovation Center, è prisentatu oghje in Roma durante l'avvenimentu chì premia i vincitori di i migliori soluzioni innovatori di u "TIM AI Challenge".

Sicondu u rapportu, uInteligenza Artificiale Avarà un valore stimatu di 1,9 miliardi d'euros in u 2023, chì cresce à 6,6 miliardi in u 2027.

U sviluppu serà sustinutu principarmenti da l'investimenti in i settori finanziarii, telecomunicazioni è IT, manifattura è retail è cun un ulteriore potenziale di crescita in i settori di a salute, l'amministrazione publica è l'agricultura.

U studiu mostra chì u mercatu di l'IA crescerà di 37% annu in Italia, ghjunghjendu à circa 6,6 miliardi d'euros in 2027, è, in u mondu, ghjunghjerà più di 407 miliardi d'euros.

L'imprese chì utilizanu più AI sò grandi: circa una grande sucietà in quattru avianu attivatu almenu una soluzione AI in 2021, mentre chì a media scende à circa 6% cunsiderendu l'imprese cù più di dece impiegati, secondu i dati. Eurostat.

L'impattu di l'intelligenza artificiale nantu à u PIB italianu

Stimi più recenti attestanu una crescita in l'usu diAI, cù u 60-70% di e grandi imprese chì anu digià utilizatu o sperimentatu cù sta tecnulugia.

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

U studiu mette ancu in risaltu cumu l'usu diAI Puderia custituiscenu un acceleratore di u sviluppu ecunomicu, aumentendu a produtividade è liberendu risorse per esse applicate in i lochi induve hè generatu più valore.

Sicondu e stime di Centru di Studiu Tim, da u 2022 à u 2026 l'Intelligenza Artificiale offre una cuntribuzione cumulativa à u PIB di l'Italia di sin'à 195 miliardi d'euros, chì currisponde à un valore mediu annu di quasi 40 miliardi d'euros, pari à circa 2% di u PIB.


A diffusione diInteligenza Artificiale Inoltre, porta à un cunsumu sempre crescente di i servizii di Cloud Informatica. Mentre chì trà 7 è 10% di a spesa ghjuvan battista hè oghje induttu da l'usu di machine learning, u Centru di Studi TIM hà calculatu chì in u 2027 a diffusione di sta tecnulugia sola generarà spese supplementari in Italia di più di 870 milioni d'euros annu in servizii publichi. ghjuvan battista.

Ercole Palmeri

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Articuli recenti

I benefici di e pagine di culore per i zitelli - un mondu di magia per tutte l'età

Sviluppà e cumpetenze di u mutore fine attraversu u culore prepara i zitelli per e cumpetenze più cumplesse cum'è a scrittura. Per culori…

2 May 2024

U futuru hè quì: cumu l'industria di a spedizione rivoluziona l'economia glubale

U settore navale hè un veru putere ecunomicu glubale, chì hà navigatu versu un mercatu di 150 miliardi ...

1 May 2024

L'editori è l'OpenAI firmanu accordi per regulà u flussu di l'infurmazioni trattati da l'Intelligenza Artificiale

Lunedì, u Financial Times hà annunziatu un accordu cù OpenAI. FT licenze u so ghjurnalismu mundiale ...

30 April 2024

Pagamenti in linea: Eccu cumu i servizii di streaming vi facenu pagà per sempre

Milioni di persone paganu per i servizii di streaming, paghendu tariffi di abbonamentu mensili. Hè una opinione cumuna chì voi ...

29 April 2024