Pinguicula

Cumu ottene u megliu indice e pagine di u produttu di u vostru e-commerce, quandu avete assai cuntenutu duplicatu

Videmu cumu indexà u vostru situ bè, in modu chì i mutori di ricerca ponu classificà megliu e vostre pagine di produttu.

Videmu cumu indexà u situ di eCommerce à u massimu, quandu puderebbe tene assai cuntenutu duplicatu. In u 2013, u mutore di ricerca di Google hà realizatu chì intornu à u 30% di e pagine indexate anu un cuntenutu duplicatu. Dapoi stu mumentu in Google anu iniziatu un novu approcciu in a gestione di u cuntenutu duplicatu, in particulare per ecommerce hè assai incuraghjitu à duppià u cuntenutu.

Cuminciamu à vede ciò chì significa u cuntenutu duplicatu. Google defielimina u cuntenutu duplicatu cum'è:

U cuntenutu duplicatu in generale si riferisce à blocchi di cuntenutu chì sò "significativamente simili" in un situ, o blocchi di cuntenutu presente in siti separati. U mutivu di queste duplicazioni hè spessu micca sbagliatu. Per esempiu, u cuntenutu duplicatu non maliziusu puderia include:

  • I fori di discussione capaci di generà pagine normale è chjucu per i dispositi mobile;
  • Articuli mostrati o ligati per via di parechje URL separati;
  • Stampa solu e versioni di e pagine Web;

Google dice chì a menu chì l'intenzione di u vostru cuntenutu duplicatu hè in ogni modu dannusu, ùn ricevete micca alcuna penalità per l'indexazione. In realtà, u cuntenutu duplicatu ùn provoca micca prublemi diretti, ma piuttostu indiretti. Questu significa chì averemu da travaglià un pocu più per ottimisimu e parti duplicate di pagine.

Pudete ancu esse interessatu: SEO: campagnamentu liberu o campagne pagate

E magazini di e-commerce cumportanu spessu e so pagine di cuntenutu da una scheda di dati o una descrizzione di u produttu chì e cumpagnie utilizanu à tuttu u Web.

Quandu Google esamina stu cuntenutu è u classifica cum'è cuntenutu "ben fattu","manipulative"Or"replicà"Dopu avete partutu nantu à u pede sbagliatu. Questa classificazione pruvucarà prublemi più profondi chì affettaranu continuamente u SEO di e pagine web.

Google prupone dui suggerimenti:

  1. Contenutu duplicatu chì ùn hè micca manipulative è nè replicà ùn riceve micca penalità;
  2. U restu di u vostru SEO hà una certa impurtanza.

In sostanza, Google hà una pulitica di gestione duplicata. Avà vedemu ciò chì si intende per cuntenutu duplicatu "bona".

Per esempiu se pruvemu a ricerca nantu à Google per "Rancilio Silvia v5 machine à caffè", truvamu dui siti induve emerge una descrizzione uguale:

I dui siti di cummerciu elettronicu vendenu u stessu pruduttu. Mentre i tituli è e meta descrizioni sò diffirenti, pudemu vede chì a descrizzione è l'imagine di queste pagine sò listesse.

Pudete ancu esse interessatu: Ricerca di voce di Strategia di SEO è u successu di l'Assistenti Personali

Avete nutà cumu sta coincidenza pò rende incredibilmente difficile a classificazione di queste pagine di u produttu. In fattu, a maiò parte di l'esperti di SEO puderanu dì chì u cuntenutu duplicatu hà trè prublemi principali di u mutore di ricerca:

  1. Tuttu rende difficile per Google di sapè quale versione di una pagina indexeghja.
  2. Siconda, cunfonda a metrica è a forza di i backlinks.
  3. E in terzu, u risultatu naturale di questu hè chì Google ùn sanu micca quale pagina per classificà in i risultati di ricerca.

È questu hè un prublema per a maiò parte di i siti di cummerciu elettronicu, perchè a pagina di u pruduttu hè in fattu u locu induve a buttrega vende è guadagnà.

Cumu si pò dì chì dui siti sò assai ben posizionati cù ciò chì hè essenzialmente un travagliu di copia-paste?

Una parte di a risposta hè chì u cuntenutu duplicatu ùn hè micca necessariamente spam per Google. Ma a verità hè chì, quandu u cuntenutu duplicatu hè presente, i pruprietarii di u situ ponu vene in classificazioni è dunque perdite di trafficu. E questi perditi spessu causanu da un prublema primaria: I motori di ricerca raramenti mostranu parechje versioni di u listessu cuntenutu. Questu significa chì elettaranu a versione di a pagina "megliu". U risultatu hè menu duplicati nantu à a pagina principale.

In riassuntu, avete da cunsiderà chì Google prova di filtrà u cuntenutu duplicatu. Cusì, a necessità di utilizà cuntenutu duplicatu in certi casi pose un prublema.

Puderete piaceru ancu: U SEO hè, cumu si funziona è cumu per ottimisà u vostru situ

U SEO soffre perchè a maiò parte di i siti di cummerciu elettronicu manca signali pusitivi chì ci hè un cuntenutu unicu o un valore aghjuntu da u so cuntenutu duplicatu.

A soluzione, dunque, hè di creà questi segnali pusitivi. Google ricumpensa l'unicità è u valore aghjuntu in ogni forma. È cusì a suluzione puderia esse un modu per fà chì u cuntenutu sia "duplicatu", unicu di Google. Quandu qualchissia copie parechje porzioni di cuntenutu à a carta, generalmente significa chì Google assumerà chì a pagina entera hè solu una copia di qualcosa altru. sicondu à Ghjuvanni Mueller di Google, in casu di cuntenutu duplicatu, Google "pruvà d'aiutà solu scegliendu unu è mustrà."

Ma questu ùn hè micca ciò chì vulemu. Dunque, sè ùn vulete micca chì ti accada, a sola soluzione hè di fà e pagine veramente uniche. Puderete uttene pusizioni megliu in u SERP è più trafficu à u vostru situ. Tuttu ciò chì duvete fà hè esse un pocu più creativu riutilizendu è riciclendu qualsiasi cuntenutu.

Pigliate per esempiu e seguenti dui pagine, riguardanti i prudutti per u trasportu di l'alimentu à una temperatura custante, i Poliboxes.

Una pagina di produttu normale, cù tutti l'attributi: alcune maghjine, una breve descrizzione, u prezzu, ecc ... Questa pagina distingue veramente quandu si compara cun un pruduttu diversu di a listessa cumpagnia:

Utiliza u stessu furmatu esattamente, ma rispettendu a copia, noteu chì prumove più o menu u listessu pruduttu cù dettagli completamente diversi. Questu significa chì anu avutu tempu per pusà una storia differenti per questu pruduttu, in un modu chì li permette di stà fora di i motori di ricerca. Hè stata ottimizata per e parole chjave, pensate per e-commerce, è u valore di SEO aumenta. Ancu sì bisognu di più sforzu, questu approcciu premia.

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Avete da ricurdà cù e-commerce chì u vostru scopu ùn hè micca solu di dimustrà chì u vostru pruduttu hè bonu, ma dinò di dimustrà chì a vostra cumpagnia hè a scelta bona.

Se pudete pruvà chì a vostra cumpagnia hè ricunniscibile è chì u vostru pruduttu hè bonu, ùn ci hè nisun mutivu per i visitatori ùn anu micca da cumprà da voi. Ùn avete micca solu esse classificatu nantu à Google. Pudete ancu vende più prudutti.

Avà, pudete travaglià per risolve u prublema di i vostri URL duplicati.

U mutore di ricerca esamina ancu l'ID di sessione, l'URL di seguimentu, e pagine cumpatibile cù l'imprese o i commenti pagati cum'è e zoni putenziali di cuntenutu duplicatu in u vostru situ. È postu chì ùn pudete micca sempre scacciate di sti elementi, avete bisognu di assicurassi chì Google sapi ciò chì hè duplicatu è ciò chì hè originale per rimpiazzà i vostri URL.

Solo per mustrà ciò chì vogliu dì, fighjate in i seguenti URL:

www.miosito.com/prodotto
miosito.com/prodotto
http://miosito.com/prodotto
https://www.miosito.com/prodotto
https://miosito.com/prodotto

Notate qualcosa di cumunu trà l'indirizzi URL 5?

Un sviluppatore, fighjendu sta lista, dicerà chì hè sempre a stessa pagina. Un mutore di ricerca invece vede cinque pagine cù un cuntenutu duplicatu. Ancu s'ellu sò tutte e manere sferenti di ghjunghje in u vostru situ è ​​vede a stessa pagina, un mutore di ricerca vede u cuntenutu duplicatu.

A suluzione hè di stabilisce un duminiu preferitu cù Google Webmaster Tools. Per fà questu, avete à sceglie u menu caliper (cima à a dritta) è selezziunate Configurazione di u situ in u menu drop-down.

Pudete allora selezziunate per vede i vostri URL cù o senza "www".

Questa hè per dì Google à a priorità di un URL particulare, cusì aiutendu à minimizzà i prublemi cù un cuntenutu duplicatu. D’altronde, ferà sempre pussibule qualsiasi autorità di ligame da domini chì ùn sò micca domini preferiti. È i visitori anu da sempre finisce nantu à u vostru situ favuritu.

Una volta fattu questu, hè ancu bisognu à assicurassi chì tutti i ligami interni in u vostru situ mantinenu sta coherenza.

Eccu cumu vede nantu à u mo situ web:

Aghju installatu u mo situ per apparisce cù "www". Ma per e pagine di produttu, questu diventa un pocu più difficiule.

Parechje volte, i modi per chì i sviluppatori creanu siti di e-commerce facenu difficile questa gestione. Per esempiu, pudete avè "shop.mysite.com" per una pagina di u produttu quandu u restu di u vostru situ hè "www.mysite.com". Cusì, truvà un modu per rende uniforme l'URL di e pagine di produzzione, i blog è e pagine di destinazione pò aiutà à prevene cunfusioni è à minimizzà e prublemi di cuntenutu duplicatu.

Ma ci hè un'altra pussibilità di risolve stu prublema. A creazione di URL canonici, cù quale Google si dicia à quale pagina di u produttu hè a pagina originale, hè quella chì deve esse cunsiderata. Pudemu a facenu cù u cumandamentu rel = canonicu, è Google capirà quale pagina hè preferita invece di una pagina alternativa, è per fà questu utilizeremu una dichjarazione HTML specifica.

Per esempiu, cunzidiate dui pagine: url è urlB.

È cunsideremu l'url cum'è un duplicatu di l'url. Dopu in a sezione url, ingressu u cumandamentu: chì ci hè un cuntenutu duplicatu, è chì deve applicà tutti l'attributi SEO di u situ à l'url.

In un pocu, ci sò duie pagine chì furnisce l'attributi di SEO à una pagina. Questu modu, a cunsulidazione di i vostri URL mette e pagine produtte in un formatu chì hè più faciule à capisce per un mutore di ricerca.

Ma ci hè un altru aspettu à cunsiderà per e pagine cù un cuntenutu duplicatu, a ricerca di termini di ricerca d'alt valore.

Sicondu i sperti di ecommerce, defiA finitura di e parolle chjave è l'ottimisazione per e pagine duplicate hè un modu faciule è simplice per rinfurzà u vostru SEO. Cum'è un primu passu, avete bisognu di identificà quali tipi di termini per sceglie. Allora, custruite a vostra lista di termini per suddisfà una varietà di ricerca potenziale. Una volta chì avete creatu a vostra lista, procederete à ristretta, per creà una definitiva è più pertinente à u vostru pruduttu.

Per una ricerca precisa di e parole chjave ottimali, possu cunsigliu Ubersuggestwordtracker o ancu a barra di ricerca di un gigante di e-commerce cum'è Amazon. L'ottimisazione di queste parole chjave vi aiuterà à creà variazioni uniche di pagine di pruduttu chì aiutanu à u vostru SEO è à aumentà i vostri ranchi, e cunversione è i riti.

Se vulete migliurà a visibilità di u vostru situ o u vostru ecommerce, pudete cuntattatemi mandendu un email à info @bloginnovazione.it, o da compie u furmulariu cuntattu di BlogInnovazione.it

Ercole Palmeri: Innuvazione addicted

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Articuli recenti

Cumu cunsulidà i dati in Excel

Ogni operazione cummerciale pruduce assai dati, ancu in diverse forme. Inserite manualmente queste dati da un fogliu Excel per ...

14 May 2024

Analisi trimestrale di Cisco Talos: e-mail corporativi destinati à i criminali Manufacturing, Education and Healthcare sò i settori più affettati

U cumprumissu di e-mail di a cumpagnia hè aumentatu più di u doppiu in i primi trè mesi di u 2024 paragunatu à l'ultimu trimestre di ...

14 May 2024

Principiu di segregazione di l'interfaccia (ISP), quartu principiu SOLID

U principiu di a segregazione di l'interfaccia hè unu di i cinque principii SOLID di u disignu orientatu à l'ughjettu. Una classe duveria avè...

14 May 2024

Cumu organizà u megliu dati è formule in Excel, per un analisi ben fattu

Microsoft Excel hè u strumentu di riferimentu per l'analisi di dati, perchè offre parechje funziunalità per urganizà seti di dati, ...

14 May 2024

Cunclusione positiva per dui prughjetti impurtanti di Walliance Equity Crowdfunding: Jesolo Wave Island è Milano Via Ravenna

Walliance, SIM è piattaforma trà i capi in Europa in u campu di u Crowdfunding Immubiliare dapoi u 2017, annuncia u cumpletu ...

13 May 2024

Chì ghjè u filamentu è cumu utilizà u filamentu di Laravel

Filament hè un quadru di sviluppu "acceleratu" di Laravel, chì furnisce parechji cumpunenti full-stack. Hè pensatu per simplificà u prucessu di ...

13 May 2024

Sottu u cuntrollu di l'Intelligenza Artificiale

"Devu vultà per compie a mo evoluzione: mi prughjettaraghju in l'urdinatore è diventeraghju energia pura. Una volta stabilitu in…

10 May 2024

A nova intelligenza artificiale di Google pò mudificà DNA, RNA è "tutte e molécule di a vita"

Google DeepMind presenta una versione mejorata di u so mudellu di intelligenza artificiale. U novu mudellu migliuratu furnisce micca solu ...

9 May 2024

Leghjite Innuvazione in a vostra lingua

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Piglià à noi