Videmu cumu indexà u situ di eCommerce à u massimu, quandu puderebbe tene assai cuntenutu duplicatu. In u 2013, u mutore di ricerca di Google hà realizatu chì intornu à u 30% di e pagine indexate anu un cuntenutu duplicatu. Dapoi stu mumentu in Google anu iniziatu un novu approcciu in a gestione di u cuntenutu duplicatu, in particulare per ecommerce hè assai incuraghjitu à duppià u cuntenutu.
Cuminciamu à vede ciò chì significa u cuntenutu duplicatu. Google defielimina u cuntenutu duplicatu cum'è:
U cuntenutu duplicatu in generale si riferisce à blocchi di cuntenutu chì sò "significativamente simili" in un situ, o blocchi di cuntenutu presente in siti separati. U mutivu di queste duplicazioni hè spessu micca sbagliatu. Per esempiu, u cuntenutu duplicatu non maliziusu puderia include:
Google dice chì a menu chì l'intenzione di u vostru cuntenutu duplicatu hè in ogni modu dannusu, ùn ricevete micca alcuna penalità per l'indexazione. In realtà, u cuntenutu duplicatu ùn provoca micca prublemi diretti, ma piuttostu indiretti. Questu significa chì averemu da travaglià un pocu più per ottimisimu e parti duplicate di pagine.
Quandu Google esamina stu cuntenutu è u classifica cum'è cuntenutu "ben fattu","manipulative"Or"replicà"Dopu avete partutu nantu à u pede sbagliatu. Questa classificazione pruvucarà prublemi più profondi chì affettaranu continuamente u SEO di e pagine web.
Google prupone dui suggerimenti:
In sostanza, Google hà una pulitica di gestione duplicata. Avà vedemu ciò chì si intende per cuntenutu duplicatu "bona".
Per esempiu se pruvemu a ricerca nantu à Google per "Rancilio Silvia v5 machine à caffè", truvamu dui siti induve emerge una descrizzione uguale:
I dui siti di cummerciu elettronicu vendenu u stessu pruduttu. Mentre i tituli è e meta descrizioni sò diffirenti, pudemu vede chì a descrizzione è l'imagine di queste pagine sò listesse.
È questu hè un prublema per a maiò parte di i siti di cummerciu elettronicu, perchè a pagina di u pruduttu hè in fattu u locu induve a buttrega vende è guadagnà.
Cumu si pò dì chì dui siti sò assai ben posizionati cù ciò chì hè essenzialmente un travagliu di copia-paste?
Una parte di a risposta hè chì u cuntenutu duplicatu ùn hè micca necessariamente spam per Google. Ma a verità hè chì, quandu u cuntenutu duplicatu hè presente, i pruprietarii di u situ ponu vene in classificazioni è dunque perdite di trafficu. E questi perditi spessu causanu da un prublema primaria: I motori di ricerca raramenti mostranu parechje versioni di u listessu cuntenutu. Questu significa chì elettaranu a versione di a pagina "megliu". U risultatu hè menu duplicati nantu à a pagina principale.
In riassuntu, avete da cunsiderà chì Google prova di filtrà u cuntenutu duplicatu. Cusì, a necessità di utilizà cuntenutu duplicatu in certi casi pose un prublema.
A soluzione, dunque, hè di creà questi segnali pusitivi. Google ricumpensa l'unicità è u valore aghjuntu in ogni forma. È cusì a suluzione puderia esse un modu per fà chì u cuntenutu sia "duplicatu", unicu di Google. Quandu qualchissia copie parechje porzioni di cuntenutu à a carta, generalmente significa chì Google assumerà chì a pagina entera hè solu una copia di qualcosa altru. sicondu à Ghjuvanni Mueller di Google, in casu di cuntenutu duplicatu, Google "pruvà d'aiutà solu scegliendu unu è mustrà."
Ma questu ùn hè micca ciò chì vulemu. Dunque, sè ùn vulete micca chì ti accada, a sola soluzione hè di fà e pagine veramente uniche. Puderete uttene pusizioni megliu in u SERP è più trafficu à u vostru situ. Tuttu ciò chì duvete fà hè esse un pocu più creativu riutilizendu è riciclendu qualsiasi cuntenutu.
Pigliate per esempiu e seguenti dui pagine, riguardanti i prudutti per u trasportu di l'alimentu à una temperatura custante, i Poliboxes.
Una pagina di produttu normale, cù tutti l'attributi: alcune maghjine, una breve descrizzione, u prezzu, ecc ... Questa pagina distingue veramente quandu si compara cun un pruduttu diversu di a listessa cumpagnia:
Utiliza u stessu furmatu esattamente, ma rispettendu a copia, noteu chì prumove più o menu u listessu pruduttu cù dettagli completamente diversi. Questu significa chì anu avutu tempu per pusà una storia differenti per questu pruduttu, in un modu chì li permette di stà fora di i motori di ricerca. Hè stata ottimizata per e parole chjave, pensate per e-commerce, è u valore di SEO aumenta. Ancu sì bisognu di più sforzu, questu approcciu premia.
Se pudete pruvà chì a vostra cumpagnia hè ricunniscibile è chì u vostru pruduttu hè bonu, ùn ci hè nisun mutivu per i visitatori ùn anu micca da cumprà da voi. Ùn avete micca solu esse classificatu nantu à Google. Pudete ancu vende più prudutti.
Avà, pudete travaglià per risolve u prublema di i vostri URL duplicati.
U mutore di ricerca esamina ancu l'ID di sessione, l'URL di seguimentu, e pagine cumpatibile cù l'imprese o i commenti pagati cum'è e zoni putenziali di cuntenutu duplicatu in u vostru situ. È postu chì ùn pudete micca sempre scacciate di sti elementi, avete bisognu di assicurassi chì Google sapi ciò chì hè duplicatu è ciò chì hè originale per rimpiazzà i vostri URL.
Solo per mustrà ciò chì vogliu dì, fighjate in i seguenti URL:
www.miosito.com/prodotto
miosito.com/prodotto
http://miosito.com/prodotto
https://www.miosito.com/prodotto
https://miosito.com/prodotto
Notate qualcosa di cumunu trà l'indirizzi URL 5?
Un sviluppatore, fighjendu sta lista, dicerà chì hè sempre a stessa pagina. Un mutore di ricerca invece vede cinque pagine cù un cuntenutu duplicatu. Ancu s'ellu sò tutte e manere sferenti di ghjunghje in u vostru situ è vede a stessa pagina, un mutore di ricerca vede u cuntenutu duplicatu.
A suluzione hè di stabilisce un duminiu preferitu cù Google Webmaster Tools. Per fà questu, avete à sceglie u menu caliper (cima à a dritta) è selezziunate Configurazione di u situ in u menu drop-down.
Eccu cumu vede nantu à u mo situ web:
Parechje volte, i modi per chì i sviluppatori creanu siti di e-commerce facenu difficile questa gestione. Per esempiu, pudete avè "shop.mysite.com" per una pagina di u produttu quandu u restu di u vostru situ hè "www.mysite.com". Cusì, truvà un modu per rende uniforme l'URL di e pagine di produzzione, i blog è e pagine di destinazione pò aiutà à prevene cunfusioni è à minimizzà e prublemi di cuntenutu duplicatu.
Ma ci hè un'altra pussibilità di risolve stu prublema. A creazione di URL canonici, cù quale Google si dicia à quale pagina di u produttu hè a pagina originale, hè quella chì deve esse cunsiderata. Pudemu a facenu cù u cumandamentu rel = canonicu, è Google capirà quale pagina hè preferita invece di una pagina alternativa, è per fà questu utilizeremu una dichjarazione HTML specifica.
Per esempiu, cunzidiate dui pagine: url è urlB.
È cunsideremu l'url cum'è un duplicatu di l'url. Dopu in a sezione url, ingressu u cumandamentu: chì ci hè un cuntenutu duplicatu, è chì deve applicà tutti l'attributi SEO di u situ à l'url.
In un pocu, ci sò duie pagine chì furnisce l'attributi di SEO à una pagina. Questu modu, a cunsulidazione di i vostri URL mette e pagine produtte in un formatu chì hè più faciule à capisce per un mutore di ricerca.
Sicondu i sperti di ecommerce, defiA finitura di e parolle chjave è l'ottimisazione per e pagine duplicate hè un modu faciule è simplice per rinfurzà u vostru SEO. Cum'è un primu passu, avete bisognu di identificà quali tipi di termini per sceglie. Allora, custruite a vostra lista di termini per suddisfà una varietà di ricerca potenziale. Una volta chì avete creatu a vostra lista, procederete à ristretta, per creà una definitiva è più pertinente à u vostru pruduttu.
Per una ricerca precisa di e parole chjave ottimali, possu cunsigliu Ubersuggest, wordtracker o ancu a barra di ricerca di un gigante di e-commerce cum'è Amazon. L'ottimisazione di queste parole chjave vi aiuterà à creà variazioni uniche di pagine di pruduttu chì aiutanu à u vostru SEO è à aumentà i vostri ranchi, e cunversione è i riti.
Se vulete migliurà a visibilità di u vostru situ o u vostru ecommerce, pudete cuntattatemi mandendu un email à info @bloginnovazione.it, o da compie u furmulariu cuntattu di BlogInnovazione.it
Ercole Palmeri: Innuvazione addicted
Ogni operazione cummerciale pruduce assai dati, ancu in diverse forme. Inserite manualmente queste dati da un fogliu Excel per ...
U cumprumissu di e-mail di a cumpagnia hè aumentatu più di u doppiu in i primi trè mesi di u 2024 paragunatu à l'ultimu trimestre di ...
U principiu di a segregazione di l'interfaccia hè unu di i cinque principii SOLID di u disignu orientatu à l'ughjettu. Una classe duveria avè...
Microsoft Excel hè u strumentu di riferimentu per l'analisi di dati, perchè offre parechje funziunalità per urganizà seti di dati, ...
Walliance, SIM è piattaforma trà i capi in Europa in u campu di u Crowdfunding Immubiliare dapoi u 2017, annuncia u cumpletu ...
Filament hè un quadru di sviluppu "acceleratu" di Laravel, chì furnisce parechji cumpunenti full-stack. Hè pensatu per simplificà u prucessu di ...
"Devu vultà per compie a mo evoluzione: mi prughjettaraghju in l'urdinatore è diventeraghju energia pura. Una volta stabilitu in…
Google DeepMind presenta una versione mejorata di u so mudellu di intelligenza artificiale. U novu mudellu migliuratu furnisce micca solu ...