Quandu tutti aspittàvanu una cunferenza di vendita o di serviziu, hà cuminciatu cù e parolle seguenti:
"Sò l'omu chì entra in un ristorante, si mette à tavula è aspetta cun pacienza, mentre chì u servitore face tuttu, ma scrive a mo dumanda.
Sò l'omu chì entra in una tenda è aspetta u silenziu mentre i venditori finiscinu e so conversazioni private.
Sò l'omu chì entra in una stazione di benzina è ùn sona mai, ma aspetta cù pacienza chì u servitore finisci di leghje u so ghjurnale.
Sò l'omu chì spieca a so urgenza disperata per un pezzu, ma ùn si lamenta micca quandu ellu riceve solu dopu à trè settimane di attesa.
Sò l'omu chì, quand'ellu entre in un stabilimentu cummerciale, pare chì dumandassi un favore, dumandu un surrisu o solu spera d'esse nutatu.
Pensate chì sò una persona tranquilla, paziente, senza mai prublemi ... vi sbagliate.
Mi cunnosci ?
Sò u cliente chì ùn torna mai più !
Mi piace à vede milioni chì sò spesi ogni annu in annunzii di ogni tipu, per rinvià à a vostra cumpagnia, essendu chì quandu sò andatu quì, tuttu ciò ch'elli avianu da fà era solu un pocu di gentilezza, simplice è economicu: trattate cun un pocu. più cortesia.
Ci hè solu un capu: u cliente. È pò licenziari tutti in l'impresa, da u presidente à u guardianu, solu pigliendu i so soldi per spende in altrò.
Ercole Palmeri
Sviluppà e cumpetenze di u mutore fine attraversu u culore prepara i zitelli per e cumpetenze più cumplesse cum'è a scrittura. Per culori…
U settore navale hè un veru putere ecunomicu glubale, chì hà navigatu versu un mercatu di 150 miliardi ...
Lunedì, u Financial Times hà annunziatu un accordu cù OpenAI. FT licenze u so ghjurnalismu mundiale ...
Milioni di persone paganu per i servizii di streaming, paghendu tariffi di abbonamentu mensili. Hè una opinione cumuna chì voi ...