Un segnu di l'innuvazione cummerciale hè a vuluntà di esse aperti à idee novi, chì migliurà è cambianu a manera di fà e cose.
Un elementu caratteristicu di l'essere umanu hè chì simu criaturi di l'abitudine è per quessa hè naturali per noi di esse avversu à cambià. L'urganisazioni sò ancu più avversi à cambià, spessu pruvate di cambià u cumpurtamentu quandu hè troppu tardi. Di genere, a cumpagnia hà parechje alibis per ghjustificà u so statu quo, cumpresi: "Avemu una quota di mercatu", "Semu troppu grande per cambià", "U cambiamentu affetterà u prezzu di l'azzioni", o "Semu u capu". Kodak, Blockbuster è Borders sò alcuni esempi di cumpagnie resistenti à u cambiamentu.
Ironicamente, l'industria tecnologica è e persone chì ci travaglianu sò trà i più desiderosi di cambià. Ancu se in tecnulugia di l'infurmazione, ci sò parechje ragioni chì puderebbenu soffocà l'innuvazione: u cumpurtamentu di u fornitore, u hardware pruprietariu, u bloccu di a cumpetizione, i prublemi chì puderebbenu sorgere si una tecnulugia "micca supportata" hè aduprata.
Certi sentenu chì anu bisognu di sustene e vechje tecnulugie è di prutege a so pruprietà intellettuale è e so cunniscenze, solu per avè una fiducia più grande in u mantenimentu di u so travagliu.
U prublema hè "pseudo innovazione". Solu perchè qualcunu compra una nova versione di a stessa tecnulugia ùn significa micca chì sì innovatore. Hè sempre impurtante di pone uni pochi di dumande simplici quandu un fornitore parla di un pruduttu innovativu - "Cumu m'aiuterà à riduce i costi, à riduce a cumplessità è à migliurà e prestazioni, a dispunibilità è l'affidabilità?" Hè solu un rimpiazzamentu o aiuterà à trasformà a mo impresa? È infine, a scelta di u pruduttu spiega cumu avete innuvatu?
In questu arena, ùn sò micca i più forti chì sopravvivenu, ma piuttostu e persone chì sò aperte à cambià è adattassi secondu e so necessità è l'ambiente induve operanu.
Dunque l'elementu chjave hè di tene sempre una mente aperta, investigà sempre per novi modi per fà e cose abituali, migliurendu li da tutti i punti di vista. Se vedi tecnulugia innovativa è sentite chì beneficerà voi è a vostra urganizazione, pruvate, pruvate è pruvate. Una volta chì avete fede in l'innuvazione, pudete andà avanti è gode.
L'innuvazione ùn si tratta micca solu di benefici finanziarii, ma cum'è scopu primariu hè di guadagnà un vantaghju cumpetitivu.
L'innuvazione cummerciale hè quandu l'imprese implementanu novi prucessi, idee, servizii o prudutti cù u scopu di aumentà i profitti. Puderia significà lancià prudutti o servizii novi è migliurati, rende un prucessu esistenti più efficiente, o risolve un prublema cummerciale attuale. Un focusu cummerciale nantu à u brainstorming, u pensamentu di cuncepimentu, o a creazione di un laboratoriu d'innuvazione pò guidà l'innuvazioni cummerciale. L'elementu chjave di l'innuvazione hè chì genera entrate per a cumpagnia.
L'innuvazione hè diventata un tema cusì caldu chì u so veru significatu hè spessu persu in u rumore. Mentre chì certi l'utilizanu cum'è una parola di moda generale per simplificà l'usu di l'ultime tecnulugia o fà cambiamenti per u cambiamentu, u defiA definizione di "innuvazione" hè limitata à i cambiamenti in u core business di una urganizazione chì portanu à a crescita.
L'innovazione offre à l'imprese quattru vantaghji principali:
Ercole Palmeri
Un'operazione di oftalmoplastia cù u visore cummerciale Apple Vision Pro hè stata fatta à u Policlinicu di Catania ...
Sviluppà e cumpetenze di u mutore fine attraversu u culore prepara i zitelli per e cumpetenze più cumplesse cum'è a scrittura. Per culori…
U settore navale hè un veru putere ecunomicu glubale, chì hà navigatu versu un mercatu di 150 miliardi ...
Lunedì, u Financial Times hà annunziatu un accordu cù OpenAI. FT licenze u so ghjurnalismu mundiale ...