articuli

Forum Coldiretti : focus sur les filières Made in Italy, l'innovation et l'économie circulaire

U XXI Forum Internaziunale di l'Agricoltura è l'Alimentazione hè statu fattu in Roma.

L'avvenimentu rapprisenta un avvenimentu annuale impurtante per u settore agroalimentari, chì riunisce i grandi esperti italiani è internaziunali.

Duranti u primu ghjornu di u foru, trè temi principali sò stati messi in risaltu : catene di supply Made in Italy, L 'innuvazione è ueconomia circolari.

Durante l'eventu l'impurtanza di Made in Italy, di l 'innuvazione è di u mantena. U valore in Italia hè di circa 600 miliardi d'euros, cù un incrementu di 0,8% in l'espurtazioni. Questi numeri mette in risaltu l'impurtanza è a vitalità di stu settore in l'ecunumia italiana.

Coldiretti et Philip Morris

Un enfasi particulari hè stata datu à l'accordu trà Coldiretti e Philip Morris, rinnuvatu di pocu tempu per cinque anni è vale 500 milioni d'euros. Questu accordu hà dimustratu cumu l'imprese chì si sò uniti anu pussutu prufittà di un aumentu di u so marghjenu di prufittuità di 25%. Queste dati rapprisentanu un successu impurtante è dimustranu cumu a cullaburazione cù e grande imprese pò purtà grandi benefici à u settore agriculu è alimentari.

Innuvazione à u Forum

Il Forum internaziunale dellAgriculture è di uPower era dunque una preziosa occasione di discussione, di discussione è di prupona suluzioni innovativo per u settore comercio. A participazione di l'esperti italiani è internaziunali hà permessu di creà un ambiente stimulanti è di sparte e migliori pratiche è strategie per u sviluppu è a crescita di sta impurtante area di l'ecunumia.

Made in Italy è ecunumia circular

U valore di e catene di furnimentu hè statu ancu ripetutu Made in Italy, chì rapprisentanu un strumentu impurtante per prumove a qualità è l'eccellenza di i prudutti italiani in u mondu. L'innuvazione era un altru puntu focu di u Forum, cù a presentazione di e tecnulugia novi è metodulugia chì ponu migliurà a pruduzzione è mantena in u settore agroalimentari.

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Infine, ueconomia circolari hà ghjucatu un rolu principali in a discussione. Stu cuncettu hè basatu nantu à a riduzzione di i rifiuti è l'usu efficiente di e risorse, prumove a Sviluppu sustinibili è riducendu l'impattu ambientale di l'agricultura è l'alimentazione.

Problemi di a catena di fornitura Made in Italy, l'innuvazione è l'ecunumia circular anu pigliatu una grande impurtanza è sò stati presentati idee è prughjetti chì ponu cuntribuisce à crescita sustinibili di stu settore chjave per l'ecunumia italiana.

BlogInnovazione.it

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Articuli recenti

I benefici di e pagine di culore per i zitelli - un mondu di magia per tutte l'età

Sviluppà e cumpetenze di u mutore fine attraversu u culore prepara i zitelli per e cumpetenze più cumplesse cum'è a scrittura. Per culori…

2 May 2024

U futuru hè quì: cumu l'industria di a spedizione rivoluziona l'economia glubale

U settore navale hè un veru putere ecunomicu glubale, chì hà navigatu versu un mercatu di 150 miliardi ...

1 May 2024

L'editori è l'OpenAI firmanu accordi per regulà u flussu di l'infurmazioni trattati da l'Intelligenza Artificiale

Lunedì, u Financial Times hà annunziatu un accordu cù OpenAI. FT licenze u so ghjurnalismu mundiale ...

30 April 2024

Pagamenti in linea: Eccu cumu i servizii di streaming vi facenu pagà per sempre

Milioni di persone paganu per i servizii di streaming, paghendu tariffi di abbonamentu mensili. Hè una opinione cumuna chì voi ...

29 April 2024