articuli

U Politecnicu di Milano prepara a Car per a corsa in autoguida è Vince

À u CES in Las Vegas POLIMOVE vince per a seconda volta è stabilisce ancu un novu record mundiale di velocità nantu à a pista.

L'8 di ghjennaghju a squadra PoliMOVE di u Politecnicu di Milano hà vintu a seconda edizione di l'Indy Autonomous Challenge (IAC) à u CES di Las Vegas, righjunghjendu a velocità massima straordinaria di 290 km/h, u novu record mundiale per una vittura autònuma. Spingete i limiti di a corsa in autoguida testa a testa.

I squadre

PoliMOVE hà cumpetitu à u Las Vegas Motor Speedway contr'à ottu squadre di diciassette università in sei paesi di u mondu. TUM Autonomous Motorsport di a Technische Universität di Munich hà pigliatu u sicondu postu, in una testa à testa calda cù PoliMOVE. Questa hè una cunferma impurtante per a vittura di u Politecnicu chì hà vintu a prima edizione di l'IAC l'annu passatu, torna in Las Vegas.

E squadre chì anu cumpetitu:

  • AI Racing Tech (ART) - Università di Hawai'i, cù Università di California, San Diego, Università Carnegie Mellon, Università di California, Berkeley
  • Autonomous Tiger Racing (ATR) - Auburn University
  • Black & Gold Autonomous Racing, Purdue University, Accademia Militare di i Stati Uniti à West Point, cù Indiana University-Purdue University Indianapolis (IUPUI), Indian Institute of Technology Kharagpur (India), Università di San Buenaventura (Colombia)
  • Cavalier Autonomous Racing (CAR) - Università di Virginia
  • KAIST - Istitutu Avanzatu Coreanu di Scienza è Tecnulugia
  • MIT-PITT-RW - Massachusetts Institute of Technology, Università di Pittsburgh, Rochester Institute of Technology, Università di Waterloo
  • PoliMOVE - Politecnico di Milano, Università di Alabama
  • TII EuroRacing - Università di Modena è Reggio Emilia, Istitutu di Innovazione Tecnologica
  • TUM Autonomous Motorsport - Technische Universität München
Sergio Savaresi, Prufessore Ordinariu di Automatica à u Politecnicu

Esattamente un annu dopu a nostra prima vittoria, eramu cusì fieri è entusiasti di vultà in Vegas per a Sfida Autonoma Indy. Per noi, sta vittoria rapprisenta un grande passu in avanti in termini di rapidità, cumplessità di a corsa è gestione di situazioni sfidanti testa à testa. Semu assai cuntenti di stu successu, per a cuntribuzione di a Sfida Autonoma Indy è per tutte e squadre in avanzà a tecnulugia di l'intelligenza artificiale applicata à a guida.

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.
A corsa

L'Indy Autonomous Challenge hè custituitu da un torneu di eliminazione cù parechje round di corsa testa à testa trà duie squadre di corsa. E vitture di corsa autonome più veloci in u mondu, i Dallara AV-21, si alternanu in u rolu di Leader (Defender) è Passer / Follower (Attacker). I sorpassi sò stati pruvati à una velocità sempre crescente finu à chì una o e duie vitture anu pussutu riesce un passu.

BlogInnovazione.it

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Articuli recenti

I benefici di e pagine di culore per i zitelli - un mondu di magia per tutte l'età

Sviluppà e cumpetenze di u mutore fine attraversu u culore prepara i zitelli per e cumpetenze più cumplesse cum'è a scrittura. Per culori…

2 May 2024

U futuru hè quì: cumu l'industria di a spedizione rivoluziona l'economia glubale

U settore navale hè un veru putere ecunomicu glubale, chì hà navigatu versu un mercatu di 150 miliardi ...

1 May 2024

L'editori è l'OpenAI firmanu accordi per regulà u flussu di l'infurmazioni trattati da l'Intelligenza Artificiale

Lunedì, u Financial Times hà annunziatu un accordu cù OpenAI. FT licenze u so ghjurnalismu mundiale ...

30 April 2024

Pagamenti in linea: Eccu cumu i servizii di streaming vi facenu pagà per sempre

Milioni di persone paganu per i servizii di streaming, paghendu tariffi di abbonamentu mensili. Hè una opinione cumuna chì voi ...

29 April 2024