U pianu di l'innuvazione cuntene e pulitiche, i metudi di ricerca è e strategie necessarii per ottene l'ugettivi stabiliti. Hè essenzialmente un mudellu di cummerciale per a pianificazione di l'innuvazione è serà una guida per migliurà u capitale innovativu di a vostra cumpagnia.
L'innuvazione ùn succede micca per casu; L'innuvazione vene da un ambiente curatu chì enfatiza u sviluppu deliberatu di idee novi. A creazione di una mentalità d'innuvazione efficace hè essenziale per qualsiasi urganizazione chì vole creà un vantaghju cumpetitivu, rendendu a pianificazione per u futuru assai più efficace.
I bisogni di i clienti seranu assai diffirenti secondu u tipu d'innuvazione chì a vostra urganizazione persegue. Per esempiu, cù un pianu d'innuvazione sustinibili, vi guardà l'utilizatori attuali è i so bisogni. Cù un pianu d'innuvazione radicali, vi cuncintrarete nantu à un mercatu novu, sfarente è "senza sfruttatu" per piglià u putenziale d'innuvazione.
Una strategia d'innuvazione si concentra i valori fundamentali di a cumpagnia:
Micca tutta l'innuvazione hè uguale è quandu si sviluppa una strategia d'innuvazione, avete bisognu di capisce chì tipu d'innuvazione vi cercà. Eccu i quattru tippi principali di innuvazione.
Sostenimentu di l'Innuvazione hè u tipu più cumuni d'innuvazione è si focalizeghja nantu à a migliione piuttostu cà a sustituzione. Stu tipu d'innuvazione enfatizeghja a migliurà l'azzioni è e capacità esistenti per mira à i prublemi di l'utilizatori cunnisciuti.
Custruì nantu à e vostre capacità esistenti è serve a vostra basa di clientella attuale hè un puntu impurtante per fucalizza è hè generalmente assai allinatu cù u valore di a vostra cumpagnia. Mentre chì u sustegnu di l'innuvazione hè sempre impurtante, hà un tettu più bassu di l'altri è pò sentenu stagnante dopu un tempu più longu.
L'innuvazione disruptiva hè quandu supera i bisogni di a vostra basa di clientella esistente furnisce qualcosa più grande di i so bisogni è attraendu un novu mercatu da queste capacità.
L'innuvazione disruptiva pò risponde à i bisogni di l'utilizatori esistenti mentre apre ancu un novu mercatu, ma hè generalmente utilizatu per affruntà un mercatu senza sfruttamentu chì rimpiazzà quellu esistenti.
Stu stilu d'innuvazione pò esse utile s'ellu hè fattu bè, ma suscita una certa incertezza perchè mette in risicu u statutu di a vostra basa d'utilizatori esistenti. In ogni casu, se fate successu, site prontu per più crescita in i mesi à vene.
L'innuvazione radicali hè a strategia d'innuvazione più audace di tutte è esige abbattimentu di u mercatu attuale in cerca di un novu novu. Stu tipu d'innuvazione hè di solitu un signu di cambiamentu significativu in una urganizazione è pò esse indicativu di un sforzu disruptive in un novu mercatu.
Quandu conduce l'innuvazione radicale, una urganizazione deve incorpore tecnulugia di punta cun un mudellu di cummerciale innovativu per furnisce qualcosa chì ùn hè mai statu fattu prima. Cumpiendu una innuvazione radicale hè relativamente rara, ma hè estremamente prufittuosa se cumpleta cù successu.
L'innuvazione architettonica hè centrata menu nantu à a crescita è più nantu à u cambiamentu strutturale di l'affari. Enfatiza u cambiamentu olisticu in una urganizazione, cù cambiamenti chì venenu da a nova tecnulugia è un novu mudellu di cummerciale.
L'innuvazione architettonica pò esse assai difficiuli di fà per via di a quantità di cambiamenti interni è esterni necessarii per compie cù successu. I pezzi di stu mudellu ùn sò micca necessariamente innovativi in isolamentu, ma sò agenti di cambiamentu impurtanti chì permettenu di innuvà a vostra attività in tuttu.
Ogni strategia d'innuvazione serà diversa è allinea strettamente cù unu di i tipi d'innuvazione elencati sopra. Mentre chì ogni urganizazione hà scopi unichi è approcci diffirenti, ci sò alcune pratiche megliu per creà una strategia d'innuvazione chì aiuterà ogni cumpagnia. Eccu alcuni linee guida cruciali da seguità quandu creanu una strategia d'innuvazione.
U primu passu in a creazione di una strategia d'innuvazione hè di capisce induve site attualmente è induve puderete migliurà u più. Questu serà un puntu chjave in a scelta di u tipu d'innuvazione per basà a vostra strategia perchè duverete determinà s'ellu vi disturberà o piglià u vostru mercatu di destinazione.
Capisce a vostra identità di marca, u valore di u cliente è u focus attuale hè essenziale per creà una strategia d'innuvazione adatta per a vostra urganizazione. Duranti stu prucessu, pò esse utile per fà qualchì analisi cumpetitiva per determinà induve l'altri attori in u vostru ecosistema cumpetitivu sò in evoluzione è cumu chì puderia influenzà i vostri cambiamenti futuri.
Hè impurtante di fà un analisi internu à u principiu perchè pone a basa per u tipu di strategia d'innuvazione chì sceglite è cumu si priorite in avanti.
Una volta chì avete determinatu u vostru pusizziunamentu, avete bisognu di cumincià à ricercà i bisogni di i vostri clienti. Capisce i bisogni cambianti di a vostra basa di clienti hè critica per furnisce in modu coerente u valore attraversu u vostru pruduttu / serviziu.
Sicondu l'innuvazione nantu à quale si focalizeghja, pudete vulete fucalizza nantu à e diverse aree in quantu à i bisogni di i vostri clienti. Per esempiu, sè vo create una strategia d'innuvazione disruptiva, pudete cunsiderà brevemente i bisogni di a vostra basa d'utilizatori esistenti, ma vi cuncentrate assai nantu à u vostru mercatu di destinazione ideale, chì ùn hè ancu esse indirizzatu.
Questi dettagli seranu critichi per u sviluppu di u valore è di a messageria in a vostra cumpagnia, per quessa, hè impurtante chì create una comprensione chjara di quale hè u vostru mercatu di destinazione è cumu pudete risponde à i so bisogni.
Una volta chì avete creatu un schema di quale seranu i vostri clienti, avete bisognu di capisce perchè sceglienu u vostru pruduttu / serviziu. Hè quì chì a vostra pruposta di valore vene.
A vostra pruposta di valore esistente hè destinata à evoluzione mentre create a vostra strategia d'innuvazione. Questa dichjarazione includerà u cambiamentu generale in a vostra attività per mezu di a vostra innuvazione, ma ancu indirizzà perchè u cliente sceglie u vostru pruduttu è ciò chì uttene da ellu. A pruposta di valore di a vostra strategia d'innuvazione deve s'assumiglia à u valore chì furnisce cù u vostru pruduttu finali.
Stu valore ùn deve esse u listessu cum'è oghje, cusì assicuratevi di capisce cumu a vostra strategia d'innuvazione differenzia a vostra attività è riflette questu in a vostra pruposta di valore evoluta.
L'ultimu passu in a creazione di una strategia d'innuvazione hè a formalizazione di e tecniche è i metudi chì cuntribuiscenu à a realizazione di a strategia. Per eseguisce a vostra strategia d'innuvazione in modu coerente è efficiente, avete bisognu di capisce cumu custruisce ogni passu per creà un pruduttu finitu preziosu.
I pezzi chì custituiscenu a vostra strategia d'innuvazione si concentranu nantu à u sviluppu, a ricerca, u marketing è a cumunicazione di e vostre novi suluzioni. Hè impurtante di restringere a vostra strategia d'innuvazione à i prughjetti specifichi chì cuntribuiscenu à l'ugettivi generale chì site custruendu. Travaglià cù i capi di squadra rispunsevuli di R&D, sviluppu è marketing per capisce cumu pudete fà i vostri scopi fattibili è fattibili. Questu hè u megliu chì pudete fà per assicurà chì a vostra strategia d'innuvazione hè constantemente custruita è migliurata cù u tempu.
Custruì una strategia d'innuvazione hè più faciule se fatta in cuncertu cù tutta a squadra. Per facilità a cullaburazione, ci sò un paru di mudelli chì facenu a creazione di una strategia d'innuvazione assai simplice.
U mudellu di cascata di scelta di strategia permette di creà una strategia d'innuvazione olistica in un formatu urganizatu. Divide ogni sezione di a cumpagnia in u so gruppu. Hè bisognu di pensà à cumu ogni cumpunente interagisce cù l'altri, in fine di creà una strategia chì hè ben infurmata è integrata.
Stu mudellu enfatiza l'interazzione trà l'operazioni internu, chì mostra cumu a cumunicazione è l'allineamentu sò vitali per l'innuvazione successu.
Se vulete sapè più nantu à u mudellu di cascata per sceglie a strategia, pudete aduprà gratuitamente quì.
A matrice di l'ambizione di l'innuvazione hè un mudellu chì aiuta à determinà quali innovazioni devenu esse parte di u mudellu di cummerciale core è quale deve esse parte di una espansione radicale. Quandu crea una strategia d'innuvazione, capiscenu quale tipu d'innuvazione si focalizeghja hè impurtante, è aduprà una matrice d'ambizione d'innuvazione pò aiutà à chjarificà sta decisione.
L'innuvazione hè una parte critica di u successu di ogni cumpagnia, è l'ottimisazione pò esse scoraggiante in l'absenza di una strategia d'innuvazione solida. Spergu chì sta guida vi hà aiutatu à capisce ciò chì hè una strategia d'innuvazione, perchè hè essenziale, è i primi passi chì pudete fà per custruisce una sè stessu.
Ercole Palmeri: Innuvazione addicted
Enseñanza
Microsoft Excel hè u strumentu di riferimentu per l'analisi di dati, perchè offre parechje funziunalità per urganizà seti di dati, ...
Walliance, SIM è piattaforma trà i capi in Europa in u campu di u Crowdfunding Immubiliare dapoi u 2017, annuncia u cumpletu ...
Filament hè un quadru di sviluppu "acceleratu" di Laravel, chì furnisce parechji cumpunenti full-stack. Hè pensatu per simplificà u prucessu di ...
"Devu vultà per compie a mo evoluzione: mi prughjettaraghju in l'urdinatore è diventeraghju energia pura. Una volta stabilitu in…
Google DeepMind presenta una versione mejorata di u so mudellu di intelligenza artificiale. U novu mudellu migliuratu furnisce micca solu ...
Laravel, famosu per a so sintassi elegante è e funzioni putenti, furnisce ancu una basa solida per l'architettura modulare. Ci…
Cisco è Splunk aiutanu i clienti à accelerà u so viaghju versu u Centru di Operazioni di Sicurezza (SOC) di u futuru cù ...
Ransomware hà duminatu a nutizia per l'ultimi dui anni. A maiò parte di a ghjente sapi bè chì l'attacche ...