articuli

Chì ghjè una strategia d'innuvazione?

Una strategia d'innuvazione hè un pianu di prughjettu cù quale sò urganizati e tappe di crescita futura, cù u scopu di suddisfà i bisogni "insatisfatti" di i clienti. Illustra in dettagliu u valore aghjuntu chì u pruduttu / serviziu hà da acquistà, stimulendu l'evoluzione di l'impresa permettendu di creà una sperienza megliu per u cliente.

U pianu di l'innuvazione cuntene e pulitiche, i metudi di ricerca è e strategie necessarii per ottene l'ugettivi stabiliti. Hè essenzialmente un mudellu di cummerciale per a pianificazione di l'innuvazione è serà una guida per migliurà u capitale innovativu di a vostra cumpagnia.

L'innuvazione ùn succede micca per casu; L'innuvazione vene da un ambiente curatu chì enfatiza u sviluppu deliberatu di idee novi. A creazione di una mentalità d'innuvazione efficace hè essenziale per qualsiasi urganizazione chì vole creà un vantaghju cumpetitivu, rendendu a pianificazione per u futuru assai più efficace.

I bisogni di i clienti seranu assai diffirenti secondu u tipu d'innuvazione chì a vostra urganizazione persegue. Per esempiu, cù un pianu d'innuvazione sustinibili, vi guardà l'utilizatori attuali è i so bisogni. Cù un pianu d'innuvazione radicali, vi cuncintrarete nantu à un mercatu novu, sfarente è "senza sfruttatu" per piglià u putenziale d'innuvazione.

Perchè hè impurtante a strategia d'innuvazione?

Una strategia d'innuvazione si concentra i valori fundamentali di a cumpagnia:

  • espansione per risponde à i bisogni crescente di i clienti;
  • principià un novu mercatu;
  • aumentà u valore per migliurà a fidelizazione di i clienti;
  • mantene a cumpagnia à a punta;
  • guarantisci una risposta ottima à i novi bisogni di i clienti;
  • Clarifica i scopi: A creazione di una strategia d'innuvazione aiuta à furmalizà alcuni di i scopi più impurtanti in a cumpagnia. Quandu l'ugettivi di l'urganizazione sò cumunicati è chjarificati, e priorità sò chjaramente internu in a cumpagnia è cumu a vostra squadra pò ghjunghje in modu efficace.
  • Crea l'allineamentu: Simile à chjarificà i scopi, a creazione di una strategia d'innuvazione aiuta à creà l'allineamentu à tutti i livelli di a cumpagnia. Qu'il s'agisse de tâches individuelles, d'une stratégie à haut niveau ou d'une gestion d'opérations, chacun aura une idée commune de l'objectif principal et de la manière de les atteindre.
  • Ottimisate per u successu à longu andà: Invece di fucalizza solu in u futuru immediatu, una strategia d'innuvazione clarifica u muvimentu strategicu à longu andà di a cumpagnia. Questu dà significatu à l'attività di cortu termine è dà à a cumpagnia una longa trajectoria per ottene u tempu.
  • Drives Collaboration: Quandu l'innuvazione hè in u core di una cumpagnia, a cullaburazione hè necessaria per avanzà e cose. A creazione di una strategia d'innuvazione enfatiza intrinsecamente l'innuvazione in individui, squadre è dipartimenti. Questu prumove u megliu ambiente per l'innuvazione per successu.
Diversi tipi di strategia d'innuvazione

Micca tutta l'innuvazione hè uguale è quandu si sviluppa una strategia d'innuvazione, avete bisognu di capisce chì tipu d'innuvazione vi cercà. Eccu i quattru tippi principali di innuvazione.

Sostenimentu di l'Innuvazione

Sostenimentu di l'Innuvazione hè u tipu più cumuni d'innuvazione è si focalizeghja nantu à a migliione piuttostu cà a sustituzione. Stu tipu d'innuvazione enfatizeghja a migliurà l'azzioni è e capacità esistenti per mira à i prublemi di l'utilizatori cunnisciuti.

Custruì nantu à e vostre capacità esistenti è serve a vostra basa di clientella attuale hè un puntu impurtante per fucalizza è hè generalmente assai allinatu cù u valore di a vostra cumpagnia. Mentre chì u sustegnu di l'innuvazione hè sempre impurtante, hà un tettu più bassu di l'altri è pò sentenu stagnante dopu un tempu più longu.

Innovazione disruptiva

L'innuvazione disruptiva hè quandu supera i bisogni di a vostra basa di clientella esistente furnisce qualcosa più grande di i so bisogni è attraendu un novu mercatu da queste capacità.

L'innuvazione disruptiva pò risponde à i bisogni di l'utilizatori esistenti mentre apre ancu un novu mercatu, ma hè generalmente utilizatu per affruntà un mercatu senza sfruttamentu chì rimpiazzà quellu esistenti.

Stu stilu d'innuvazione pò esse utile s'ellu hè fattu bè, ma suscita una certa incertezza perchè mette in risicu u statutu di a vostra basa d'utilizatori esistenti. In ogni casu, se fate successu, site prontu per più crescita in i mesi à vene.

Innuvazione radicali

L'innuvazione radicali hè a strategia d'innuvazione più audace di tutte è esige abbattimentu di u mercatu attuale in cerca di un novu novu. Stu tipu d'innuvazione hè di solitu un signu di cambiamentu significativu in una urganizazione è pò esse indicativu di un sforzu disruptive in un novu mercatu.

Quandu conduce l'innuvazione radicale, una urganizazione deve incorpore tecnulugia di punta cun un mudellu di cummerciale innovativu per furnisce qualcosa chì ùn hè mai statu fattu prima. Cumpiendu una innuvazione radicale hè relativamente rara, ma hè estremamente prufittuosa se cumpleta cù successu.

Innuvazione architettonica

L'innuvazione architettonica hè centrata menu nantu à a crescita è più nantu à u cambiamentu strutturale di l'affari. Enfatiza u cambiamentu olisticu in una urganizazione, cù cambiamenti chì venenu da a nova tecnulugia è un novu mudellu di cummerciale.

L'innuvazione architettonica pò esse assai difficiuli di fà per via di a quantità di cambiamenti interni è esterni necessarii per compie cù successu. I pezzi di stu mudellu ùn sò micca necessariamente innovativi in ​​isolamentu, ma sò agenti di cambiamentu impurtanti chì permettenu di innuvà a vostra attività in tuttu.

Cumu creà una strategia d'innuvazione

Ogni strategia d'innuvazione serà diversa è allinea strettamente cù unu di i tipi d'innuvazione elencati sopra. Mentre chì ogni urganizazione hà scopi unichi è approcci diffirenti, ci sò alcune pratiche megliu per creà una strategia d'innuvazione chì aiuterà ogni cumpagnia. Eccu alcuni linee guida cruciali da seguità quandu creanu una strategia d'innuvazione.

Analizà a strategia attuale

U primu passu in a creazione di una strategia d'innuvazione hè di capisce induve site attualmente è induve puderete migliurà u più. Questu serà un puntu chjave in a scelta di u tipu d'innuvazione per basà a vostra strategia perchè duverete determinà s'ellu vi disturberà o piglià u vostru mercatu di destinazione.

Capisce a vostra identità di marca, u valore di u cliente è u focus attuale hè essenziale per creà una strategia d'innuvazione adatta per a vostra urganizazione. Duranti stu prucessu, pò esse utile per fà qualchì analisi cumpetitiva per determinà induve l'altri attori in u vostru ecosistema cumpetitivu sò in evoluzione è cumu chì puderia influenzà i vostri cambiamenti futuri.

Hè impurtante di fà un analisi internu à u principiu perchè pone a basa per u tipu di strategia d'innuvazione chì sceglite è cumu si priorite in avanti.

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.
Ricerca i bisogni di i clienti

Una volta chì avete determinatu u vostru pusizziunamentu, avete bisognu di cumincià à ricercà i bisogni di i vostri clienti. Capisce i bisogni cambianti di a vostra basa di clienti hè critica per furnisce in modu coerente u valore attraversu u vostru pruduttu / serviziu.

Sicondu l'innuvazione nantu à quale si focalizeghja, pudete vulete fucalizza nantu à e diverse aree in quantu à i bisogni di i vostri clienti. Per esempiu, sè vo create una strategia d'innuvazione disruptiva, pudete cunsiderà brevemente i bisogni di a vostra basa d'utilizatori esistenti, ma vi cuncentrate assai nantu à u vostru mercatu di destinazione ideale, chì ùn hè ancu esse indirizzatu.

Questi dettagli seranu critichi per u sviluppu di u valore è di a messageria in a vostra cumpagnia, per quessa, hè impurtante chì create una comprensione chjara di quale hè u vostru mercatu di destinazione è cumu pudete risponde à i so bisogni.

Evoluzione di a vostra pruposta di valore

Una volta chì avete creatu un schema di quale seranu i vostri clienti, avete bisognu di capisce perchè sceglienu u vostru pruduttu / serviziu. Hè quì chì a vostra pruposta di valore vene.

A vostra pruposta di valore esistente hè destinata à evoluzione mentre create a vostra strategia d'innuvazione. Questa dichjarazione includerà u cambiamentu generale in a vostra attività per mezu di a vostra innuvazione, ma ancu indirizzà perchè u cliente sceglie u vostru pruduttu è ciò chì uttene da ellu. A pruposta di valore di a vostra strategia d'innuvazione deve s'assumiglia à u valore chì furnisce cù u vostru pruduttu finali.

Stu valore ùn deve esse u listessu cum'è oghje, cusì assicuratevi di capisce cumu a vostra strategia d'innuvazione differenzia a vostra attività è riflette questu in a vostra pruposta di valore evoluta.

Formalizà i metudi d'innuvazione

L'ultimu passu in a creazione di una strategia d'innuvazione hè a formalizazione di e tecniche è i metudi chì cuntribuiscenu à a realizazione di a strategia. Per eseguisce a vostra strategia d'innuvazione in modu coerente è efficiente, avete bisognu di capisce cumu custruisce ogni passu per creà un pruduttu finitu preziosu.

I pezzi chì custituiscenu a vostra strategia d'innuvazione si concentranu nantu à u sviluppu, a ricerca, u marketing è a cumunicazione di e vostre novi suluzioni. Hè impurtante di restringere a vostra strategia d'innuvazione à i prughjetti specifichi chì cuntribuiscenu à l'ugettivi generale chì site custruendu. Travaglià cù i capi di squadra rispunsevuli di R&D, sviluppu è marketing per capisce cumu pudete fà i vostri scopi fattibili è fattibili. Questu hè u megliu chì pudete fà per assicurà chì a vostra strategia d'innuvazione hè constantemente custruita è migliurata cù u tempu.

Modelli di strategia di innovazione

Custruì una strategia d'innuvazione hè più faciule se fatta in cuncertu cù tutta a squadra. Per facilità a cullaburazione, ci sò un paru di mudelli chì facenu a creazione di una strategia d'innuvazione assai simplice.

Strategia di scelta in cascata

U mudellu di cascata di scelta di strategia permette di creà una strategia d'innuvazione olistica in un formatu urganizatu. Divide ogni sezione di a cumpagnia in u so gruppu. Hè bisognu di pensà à cumu ogni cumpunente interagisce cù l'altri, in fine di creà una strategia chì hè ben infurmata è integrata.

Stu mudellu enfatiza l'interazzione trà l'operazioni internu, chì mostra cumu a cumunicazione è l'allineamentu sò vitali per l'innuvazione successu.

Se vulete sapè più nantu à u mudellu di cascata per sceglie a strategia, pudete aduprà gratuitamente quì.

Matrice di ambizione di l'innovazione

A matrice di l'ambizione di l'innuvazione hè un mudellu chì aiuta à determinà quali innovazioni devenu esse parte di u mudellu di cummerciale core è quale deve esse parte di una espansione radicale. Quandu crea una strategia d'innuvazione, capiscenu quale tipu d'innuvazione si focalizeghja hè impurtante, è aduprà una matrice d'ambizione d'innuvazione pò aiutà à chjarificà sta decisione.

cunchiusioni

L'innuvazione hè una parte critica di u successu di ogni cumpagnia, è l'ottimisazione pò esse scoraggiante in l'absenza di una strategia d'innuvazione solida. Spergu chì sta guida vi hà aiutatu à capisce ciò chì hè una strategia d'innuvazione, perchè hè essenziale, è i primi passi chì pudete fà per custruisce una sè stessu.

Ercole Palmeri: Innuvazione addicted

Enseñanza  

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Articuli recenti

Cumu organizà u megliu dati è formule in Excel, per un analisi ben fattu

Microsoft Excel hè u strumentu di riferimentu per l'analisi di dati, perchè offre parechje funziunalità per urganizà seti di dati, ...

14 May 2024

Cunclusione positiva per dui prughjetti impurtanti di Walliance Equity Crowdfunding: Jesolo Wave Island è Milano Via Ravenna

Walliance, SIM è piattaforma trà i capi in Europa in u campu di u Crowdfunding Immubiliare dapoi u 2017, annuncia u cumpletu ...

13 May 2024

Chì ghjè u filamentu è cumu utilizà u filamentu di Laravel

Filament hè un quadru di sviluppu "acceleratu" di Laravel, chì furnisce parechji cumpunenti full-stack. Hè pensatu per simplificà u prucessu di ...

13 May 2024

Sottu u cuntrollu di l'Intelligenza Artificiale

"Devu vultà per compie a mo evoluzione: mi prughjettaraghju in l'urdinatore è diventeraghju energia pura. Una volta stabilitu in…

10 May 2024

A nova intelligenza artificiale di Google pò mudificà DNA, RNA è "tutte e molécule di a vita"

Google DeepMind presenta una versione mejorata di u so mudellu di intelligenza artificiale. U novu mudellu migliuratu furnisce micca solu ...

9 May 2024

Esplora l'architettura modulare di Laravel

Laravel, famosu per a so sintassi elegante è e funzioni putenti, furnisce ancu una basa solida per l'architettura modulare. Ci…

9 May 2024

Cisco Hypershield è l'acquistu di Splunk A nova era di sicurità principia

Cisco è Splunk aiutanu i clienti à accelerà u so viaghju versu u Centru di Operazioni di Sicurezza (SOC) di u futuru cù ...

8 May 2024

Al di là di u latu ecunomicu: u costu unobvious di ransomware

Ransomware hà duminatu a nutizia per l'ultimi dui anni. A maiò parte di a ghjente sapi bè chì l'attacche ...

6 May 2024