dirittu di u cunsumadore

In 2022 B2c eCommerce cresce in Italia: + 14%, € 45,9 miliardi

In 2022 B2c eCommerce cresce in Italia: + 14%, € 45,9 miliardi

Netcomm Forum 2022: hà prisentatu l'evidenza nantu à e novi abitudini di compra di i taliani, i numeri di u mercatu di eCommerce in Italia ...

3 May 2022

Under Armour è Beintoo: inseme per una strategia di publicità mobile hibrida, grazia à a cumminazione di OOH Retargeting è Drive to Store

A prestigiosa marca di vestiti sportivi si basa nantu à e tecnulugia di intelligenza di u locu di Beintoo per maximizà e visite à ...

7 Februari 2022

L'idea di a startup 3Bee chì hà cunquistatu l'amatori, un rughjone 4.0 per esse monitoratu

U Valentine's Day hè vicinu à noi è per a startup innovativa 3Bee hè una occasione per celebrà l'amore in tutti i so ...

1 Februari 2022

Annu novu, novi tendenzi di publicità

Cum'è ogni principiu chì si rispettu, l'annu novu porta cun ellu boni intenzioni, un aria di novità è cambiamenti. Principià…

12 Ghjinnaghju 2022

MAKEUP YOUCAM: Design Thinking, realtà aumentata è u longu viaghju

L'Oréal è Perfect Corporation annuncianu una cullaburazione globale chì integra e cullezzione di cosmetici di marca L'Oréal da circa ...

13 Luglio 2017