Communicati Stampa

U dialogu cù Luigi Einaudi hè pussibule oghje, grazia à l'intelligenza artificiale

Fondation Einaudi, Fondation Compagnia di San Paolo et Reply ensemble pour rendre l'héritage culturel de Luigi Einaudi accessible à tous.

“Pensiero Liberale, Dialogo Attuale”, un progetto digital human basatu annantu à l'intelligenza artificiale

Dialogu attuale di u pensamentu liberale

Fondazione Luigi Einaudi Onlus di Torino, Fondazione Compagnia di San Paolo e Reply presentano “Pensiero Liberale, Dialogo Attuale”, un progetto digital human basatu annantu à l'intelligenza artificiale per fà u pensamentu ecunomicu accessibile à tutti Lugi Einaudi, una di e parsunalità più pertinenti di u XXu seculu, attraversu una conversazione cun ellu.

Grazie à u putenziale diintelligenza artificiale generativa è e tecnulugia più avanzata in u campu 3D iper-realisticu, a digital human ch’ùn hà micca solu a fisionomia di u parsonu storicu ma, sopratuttu, hè capace di risponde à e dumande di l’interlocutore in modu coherente cù i so pinsamenti, superendu ogni barriera giugrafica, fisica è generazionale.

Digital Human

A rapprisintazioni digitale di Luigi Einaudi pò esse usata da u situ web di a Fundazione Einaudi, attraversu qualsiasi dispositivu. Aduprendu u teclatu o a voce, qualchissia interessata - studienti, specialisti o simpliciamente curiosi - pò inizià una conversazione nantu à alcuni di i temi più pertinenti di u pensamentu ecunomicu di l'anzianu presidente di a Republica Italiana: monopoliu, cumpetizione, pulitica monetaria è fiscale, mercatu, banche, inflazioni, oltri a so biografia.

Inseme cù Fondazione Einaudi, rispondi hà travagliatu micca solu nantu à u definition di u mudellu di intelligenza artificiale, ma dinù à a creazione di u digital human è cuncepimentu di sperienza: più specificamente, Machine Learning rispondi ha specializzato il modello generativo conversazionale sul pensiero di Luigi Einaudi, applicando il framework proprietario per l’addestramento degli algoritmi e la validazione dei risultati basata su MLFRAME Reply; Infinity Reply ha dato vita al digital human replicando elementi chiave dell’aspetto e i gesti iconici del personaggio storico, grazie alle tecnologie 3D real time; Bitmama Reply ha studiato la user experience, realizzata sul sito di Fondazione Einaudi da TamTamy Reply, e ideato la campagna di comunicazione che sarà online e sulla stampa nei prossimi mesi.

Fondazione Einaudi

Unu di l'aspettu più sfida di u prugettu era di assicurà a coherenza cù u pensamentu originale di Luigi Einaudi, è a suluzione era u sviluppu di un mudellu di intelligenza artificiale generativa (AI). digital human furmatu specificamente nantu à u so pensamentu. A Fundazione Einaudi, cù u sustegnu di Paolo Soddu, prufessore di storia cuntempuranea è secretariu di l'Edizione Naziunale di scritti di Luigi Einaudi, hà realizatu ricerche nantu à i temi più rapprisentanti di Einaudi cum'è ecunumia è hà sceltu i testi per esse utilizati in u mudellu AI generativu. : un corpus attualmente cumpostu di 250.000 XNUMX parolle estratte da volumi uriginali è cullezzione dispunibuli in versione digitale.

U travagliu attentu di custruisce a basa di cunniscenza, furmà u mudellu di AI generativu è a validazione qualitativa di e risposte, realizata secondu a metodulugia di Risposta, permette oghje una conversazione realista trà l'interlocutore è a rapprisintazioni digitale di Luigi Einaudi: pruvincia digital human ùn solu risponde à e dumande specifiche nantu à temi prisenti in a pruduzzione orale è scritta, ma offre a pussibilità di generà feedback nantu à e risposte furnite, rendendu l'interazzione bidirezionale.

"Pensamentu liberale, Dialogu attuale» face parte di un prugramma più largu di a Fundazione Einaudi, chì hà iniziatu in u 2021 cù a digitalizazione di u so archiviu storicu è hà u scopu di rinfurzà u preziosu patrimoniu storicu-culturale cuntenutu in a biblioteca, rendendu a cunniscenza sempre più accessibile à e generazioni future. L'urganisazione hè cuscente chì un patrimoniu cù cunfini aperte è l'espansione di e forme d'usu, accumpagnata da a multiplicazione di l'usu di e risorse liate à u patrimoniu stessu, ùn farà ch'è favurizeghja chè l'accessu u più largu pussibule.

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Fondazione Luigi Einaudi onlus

A Fundazione Luigi Einaudi hè strettamente intrecciata cù a memoria di l'economistu presidente di a Republica, in quantu chì u so sviluppu intellettuale, i materiali raccolti durante un longu periodu di travagliu - cuminciendu cù a preziosa biblioteca è l'archiviu persunale - è u studiu di borsa attribuiti in u 1959, eranu l'elementi basi intornu à quale l'istituzione hè stata custruita. Dapoi u principiu, a natura di a Fundazione hè stata l’intreccia di e so multiple attività : cunservazione di u patrimoniu culturale, prumuzione di a ricerca, locu di furmazione è stimulazione di u dibattitu culturale à livellu naziunale è citadinu.

Une attention particulière est consacrée à la conservation et à la mise en valeur du patrimoine archivistique et libraire, qui s'est développé au fil des décennies grâce à la donation de Luigi Einaudi et en mettant ce patrimoine à la disposition du public. Nantu à l'anni, a so bibbiuteca hà cuntinuatu à cresce, per via di compra è donazioni, finu à chì avà hà più di 270.000 1.200 volumi. In listessu modu, a ricerca hè stata supportata cù a pruvisione di più di 2021 borse di studiu destinate à i ghjovani studiosi. Dapoi u XNUMX, hà iniziatu un viaghju in l'acquistu di cumpetenze è servizii per sviluppà una strada di transizione digitale chì affetta l'assi pussede per sparghje più largamente.

Fondazione Compagnia di San Paolo

Dapoi u 1563 avemu travagliatu pè u bè cumunu, cù a ghjente à u centru di a nostra azzione. U benessiri di ogni individuu dipende è cuntribuisce à quellu di a cumunità ; Hè per quessa ch’ellu si travaglia nant’à e dimensioni chì toccanu l’individui è a sucetà : l’ecunumia, u suciale, a cultura è l’ambiente. Cridemu in a subsidiarità, in u dialogu cum'è metudu, in a filantropia chì attiva idee è prughjetti. Sviluppu umanu è sustenibilità: l'Agenda 2030 di e Nazioni Unite hà lanciatu una sfida impurtante, indicà l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile à quale ognunu deve cuntribuisce, in un sforzu cullettivu. Avemu pigliatu sta sfida è urganizati per allineamu è travaglià ancu più efficace à u livellu lucale, europeu è internaziunale. Studiemu, pensemu à i prughjetti, sperimentemu, valutemu è incuraghjemu a replicabilità, in rete cù l'istituzioni, i nostri corpi strumentali è tutte e spressione di a sucetà.

Organizemu u nostru impegnu intornu à trè Obiettivi : Cultura, Populu è Pianeta. Per assicurà un impattu massimu, avemu identificatu quattordici Missioni, ognuna di e quali cuntribuisce à ottene unu di i trè Obiettivi. Tuttu chistu hè resu pussibule da l'esistenza di u nostru patrimoniu, chì simu impegnati à priservà è à cultivà per e generazioni future. Questu hè u nostru impegnu, per u bè cumunu è per l'avvene di tutti.

BlogInnovazione.it

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Articuli recenti

I benefici di e pagine di culore per i zitelli - un mondu di magia per tutte l'età

Sviluppà e cumpetenze di u mutore fine attraversu u culore prepara i zitelli per e cumpetenze più cumplesse cum'è a scrittura. Per culori…

2 May 2024

U futuru hè quì: cumu l'industria di a spedizione rivoluziona l'economia glubale

U settore navale hè un veru putere ecunomicu glubale, chì hà navigatu versu un mercatu di 150 miliardi ...

1 May 2024

L'editori è l'OpenAI firmanu accordi per regulà u flussu di l'infurmazioni trattati da l'Intelligenza Artificiale

Lunedì, u Financial Times hà annunziatu un accordu cù OpenAI. FT licenze u so ghjurnalismu mundiale ...

30 April 2024

Pagamenti in linea: Eccu cumu i servizii di streaming vi facenu pagà per sempre

Milioni di persone paganu per i servizii di streaming, paghendu tariffi di abbonamentu mensili. Hè una opinione cumuna chì voi ...

29 April 2024