articuli

Innuvazione di u settore energeticu: ricerca di fusione, novu record per u tokamak JET europeu

U più grande esperimentu di fusione in u mondu hà pruduttu 69 megajoules d'energia.

L'esperimentu di 5 seconde hà utilizatu 0,2 milligrammi di carburante.

Tempu di lettura stimatu: 4 minuti

Toru Europeu cumuni

U Joint European Torus (JET), u più grande esperimentu di fusione nucleare in u mondu, hà ottenutu un novu record di energia prodotta durante l'ultima è l'ultima campagna sperimentale, dimustrendu a capacità di generà in modu affidabile l'energia di fusione.

U cuncettu di l'artista di una centrale elettrica di fusione, trasfurmendu u calore da a reazione di fusione in electricità pulita è sicura.

U cunsorziu europeu EUROfusion, dopu à a verificazione è a validazione di i dati scientifichi ottenuti in l'esperimenti di deuterium è tritium (DT3) à a fine di u 2023, hà, infatti, annunziatu oghje chì u 3 ottobre 2023 69 megajoules (MJ) di energia eranu ottenutu cù 0,2 milligrammi di carburante in 5 seconde, superendu u record mundiale precedente di 59 MJ da u 2022.

Strumenta di manipolazione remota JET

I risultati di l'esperimenti

A campagna spirimintali DT3 hà cunfirmatu a capacità di riplicà è migliurà i risultati di l'esperimenti di fusione d'alta energia digià ottenuti è hà dimustratu l'affidabilità di e metodologie operative di JET, essenziale per u successu di u reattore sperimentale internaziunale ITER attualmente in costruzione.

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Più di 300 scentifichi da tutti i laboratori fusioni European participò à l 'esperimenti, realizatu nant'à u stabilimentu European situatu à u UKAEA (Regnu Unitu), cù una forte participazione Italiana in ruoli di leadership scientifica è urganisazione chjave.

DTE2 Fusion Reaction

EUROfusion è partenarii

I principali laboratorii europei coordinati da EUROfusion anu cuntribuitu à u successu di l'esperimenti. L'Italia hè partenaria di l'ENEA, u Cunsigliu Naziunale di Ricerca (principalmente attraversu l'Istitutu per a Scienza è a Tecnulugia di Plasma, Cnr-Istp), u Consorziu RFX è alcune università. U Joint European Torus (JET) hà cusì cunclusu a so vita sperimentale. Era a più grande pianta di fusione europea, l'unica capace di operare cù una mistura di carburante di deuteriu è tritium, a stessa mistura d'altu rendiment chì serà usata in future centrali di fusione.

partenarii

Letture Related

BlogInnovazione.it

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Articuli recenti

I benefici di e pagine di culore per i zitelli - un mondu di magia per tutte l'età

Sviluppà e cumpetenze di u mutore fine attraversu u culore prepara i zitelli per e cumpetenze più cumplesse cum'è a scrittura. Per culori…

2 May 2024

U futuru hè quì: cumu l'industria di a spedizione rivoluziona l'economia glubale

U settore navale hè un veru putere ecunomicu glubale, chì hà navigatu versu un mercatu di 150 miliardi ...

1 May 2024

L'editori è l'OpenAI firmanu accordi per regulà u flussu di l'infurmazioni trattati da l'Intelligenza Artificiale

Lunedì, u Financial Times hà annunziatu un accordu cù OpenAI. FT licenze u so ghjurnalismu mundiale ...

30 April 2024

Pagamenti in linea: Eccu cumu i servizii di streaming vi facenu pagà per sempre

Milioni di persone paganu per i servizii di streaming, paghendu tariffi di abbonamentu mensili. Hè una opinione cumuna chì voi ...

29 April 2024