articuli

Movimenti di vitture chì producenu energia: u futuru sustenibile di l'autostrade taliane

A cunversione di l'energia cinetica in energia elettrica hè un cuncettu fundamentale in fisica, è avà ancu una iniziativa pioniera per sustene l'infrastruttura energetica di stazioni di benzina è cabine di pedaggio.

Hè cusì chì a sperimentazione di sta tecnulugia hè stata realizata cù successu in Italia, trasfurmendu e nostre autostrade è e vitture chì viaghjanu nantu à elli in fonti di energia pulita. 

U sistema Lybra

Tecnulugia di startup 20 energia porta una rivoluzione nantu à l'autostrade taliane è in u mondu di l'energie rinnuvevuli. U so sistema, chjamatu Lybra, usa pannelli chjappi di gomma appiccicati direttamente nantu à a superficia stradale. Questi pannelli, quandu sò cumpressi da u passaghju di i veiculi, scendenu di pochi centimetri, trasfurmendu cusì u'energia cinetica in electricità attraversu un generatore altamente efficiente è innovatore.

Efficienza è Sicurezza Stradale

Unu di l'aspetti più notevuli di Lybra hè a so doppia cuntribuzione: ùn hè micca solu generà energia, ma ancu moderate a velocità di u veiculu senza l'incomodità causata da i bumps di velocità tradiziunali. Questu significa menu usura per i freni è più sicurezza, soprattuttu in punti critichi cum'è intersezioni, rotonde è ingressi autostradali.

U mantenimentu di u sistema hè minimu, richiede solu quattru ore à l'annu per sistema, è u rendiment hè garantitu per a vita di u dispusitivu. Questa prumessa di mantenimentu bassu è alta efficienza offre Libra una soluzione attraente per a produzzione di energia pulita longu l'autostrade.

Un cuntribuzione energetica significativa

U prughjettu di Autostrade per l'Italia, chjamatu "Raccolta di energia cinetica da i veiculi" (KEHV), hè attualmente à pruvà a tecnulugia in a stazione di serviziu Arno Est nantu à l'A1. 

I figuri arregistrati sò promettenti: una forma di Lybra, grazia à u transitu di 9.000 vitture per ghjornu, pò generà finu à 30 Megawatt à l'annu, salvendu l'emissioni di 11 tunnellate di CO2. Questu hè equivalente à u cunsumu energeticu annuale di 10 famiglie per alimentà e so case. Se si cunsidereghja u cunsumu di a barriera di l'autostrada di Firenze West, chì hè di circa 60 MWh annu, solu dui di sti sistemi bastarianu à copre i bisogni.

E proiezioni di Movyon, u centru di ricerca è innuvazione di Autostrade per l'Italia, per e barriere di Milano Nord è Milanu Sud, cù un trafficu quotidianu di circa 8.000 veiculi pesanti è 63.000 veiculi ligeri, indicanu a pussibilità di generà più di 200 MWh per tuttu l'annu. ogni stazione di pedaggio. Queste dati ùn solu dimustranu l'efficacità di Lybra cum'è una fonte d'energia rinnuvevule, ma ancu u so potenziale per riduce significativamente l'impattu ambientale di u trafficu stradale.

Versu un Futuru Energeticu Sostenibile

U prughjettu KEHV si inserisce in un cuntestu più largu di sforzi per riduceimpattu ambientale di u settore di u trasportu è puderia esse un mudellu per altre infrastrutture in u mondu. L'energia raccolta pò esse aduprata direttamente per alimentà i bisogni energetichi, cum'è l'illuminazione di stazioni di benzina è cabine di pedaggio, o almacenata per un usu futuru.

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Autostrade per l'Italia hà intenzione di sustene stu sistema cù u so propiu prughjettu Green, chì implica a piantazione di millaie d'arburi longu l'autostrade. Inseme, sti iniziative anu u scopu di creà una infrastruttura stradale chì ùn solu rispettu l'ambiente, ma chì u sustene attivamente. In questa visione, ogni viaghju cuntribuisce à u benessere di u pianeta, è l'autostrade diventanu l'arterie di una Italia sempre più verde è ricca di energia. sustenibile.

Efficienza energetica in discussione

Mentre l'innuvazione di Lybra è u prughjettu KEHV rapprisentanu passi significativi in ​​avanti versu una infrastruttura stradale più sustenibile, a teoria sottumessa à l'usu di l'energia meccanica per u travagliu utile pone alcune dumande pratiche. Sicondu e lege di a fisica, l'energia ùn pò esse ottenuta senza esse pigliata da un locu. Questu significa essenzialmente chì a generazione di l'electricità da i veiculi chì passanu puderia in teoria rallentà e vitture, in cunseguenza aumentendu u travagliu di u mutore.

In i cuntesti di l'autostrada, induve ùn hè micca desideratu rallentà i veiculi, alcune voci in i campi di a fisica è di l'ingegneria suggerenu chì puderia esse più vantaghju d'invistisce in tecnulugia alternative, cum'è i pannelli. sulari. L'ultimi, in fattu, anu u putenziale di generà una quantità più grande di energia cù u tempu cumparatu cù i dispositi di cugliera di energia cinetica, senza affettà u velocità di transitu di i veiculi.

A sfida per iniziative cum'è quella di Autostrade per l'Italia hè dunque di equilibrà l'entusiasmu per l'innuvazione cù una valutazione critica di l'implicazioni pratiche è l'efficienza energetica reale. In questu modu, serà pussibule assicurà chì ogni suluzione aduttata ùn hè micca solu sustenibile à u livellu ambientale, ma ancu ottimale in termini diefficienza energetica.

SOURCE: https://www.contatti-energia.it/

BlogInnovazione.it

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Articuli recenti

I benefici di e pagine di culore per i zitelli - un mondu di magia per tutte l'età

Sviluppà e cumpetenze di u mutore fine attraversu u culore prepara i zitelli per e cumpetenze più cumplesse cum'è a scrittura. Per culori…

2 May 2024

U futuru hè quì: cumu l'industria di a spedizione rivoluziona l'economia glubale

U settore navale hè un veru putere ecunomicu glubale, chì hà navigatu versu un mercatu di 150 miliardi ...

1 May 2024

L'editori è l'OpenAI firmanu accordi per regulà u flussu di l'infurmazioni trattati da l'Intelligenza Artificiale

Lunedì, u Financial Times hà annunziatu un accordu cù OpenAI. FT licenze u so ghjurnalismu mundiale ...

30 April 2024

Pagamenti in linea: Eccu cumu i servizii di streaming vi facenu pagà per sempre

Milioni di persone paganu per i servizii di streaming, paghendu tariffi di abbonamentu mensili. Hè una opinione cumuna chì voi ...

29 April 2024