Sapemu chì Google capisce u testu, ma in certi limiti. A più impurtante hè chì Google hà capaci di currisponde bè à ciò chì tippu d'utilizatore in a barra di ricerca, cù u megliu risultatu di ricerca. Per fà questu, Google ùn pò micca fiducia solu l'infurmazioni chì l'utilizatore rende dispunibule, à dì a meta dati.
Inoltre, sapemu ancu chì hè pussibule classificà una frase chì ùn hè micca usata in u testu (ancu sia una bona pratica per identificà è aduprà una o più frasi chjave specifiche). Cusì, Google faci qualcosa per leghje è valutà u testu cuntenutu in una pagina di u vostru situ web.
U metudu utilizatu da Google per capisce i testi hè scunnisciutu. Hè à dì chì l'infurmazioni ùn sò micca dispunibili in modu simplice è liberu. Sapemu ancu, ghjudicendu per i risultati di a ricerca, chì ci hè sempre assai travagliu da fà per ottene un risultatu ottimali. Ma ci sò qualchi indicazioni quì è quì da puderebbe tirare cunclusioni interessanti.
Per esempiu, sapemu chì Google hà fattu grandi passi in capiscenu u cuntestu. Sapemu ancu chì Google prova di determinà cumu e parolle è i cuncetti sò rilativi tra di l'altri.
Una tecnica interessante chì Google hà archivatu patenti è travagliatu hè chjamata Incorporazione di e Parolle, "Reunioni di e parolle" o "Parolle Relate". Volendu annantu à i dettagli, u scopu hè in fondu di scopre quali parolle sò assuciati perfettamente à altre parolle. In pratica: un software pigghia una certa quantità di teste, l'analizza è determina quali parole tendenu à esse inseme più spessu, è trasforma ogni parolla in una serie di numeri. In questu modu hè pussibule di rapprisintà e parolle cum'è un puntu in u spaziu in un diagrama, cum'è una trama di scatula.
U diagrama cusì ottenutu mostra chì parolle sò rilatate è cumu. Più precisamente, mostra a distanza trà e parolle, chì rapprisenta una spezia di galassia composta da parolle.
Dunque, per esempiu, una parola cum'è "parole chjave" seria assai più vicinu à a "copia di scrittura" invece di "utensili di cucina".
Questa prucedura pò esse applicata à e parolle è à e frasi è / o paragrafi. Ma più grande u set di dati chì alimenta u prugramma, u megliu l'algoritmu serà capace di categurizà è di capisce e parolle, capisce cumu si usanu è ciò chì significanu.
In pratica, Google hà una basa di dati chì include tutta a rete. Cusì, cù un inseme di informazioni di questa dimensione, hè pussibile creà mudelli affidabili chì ponu valutà u valore di u testu è u cuntestu.
Dapoi a correlazione di e parolle, facemu un picculu passu versu u cuncettu di entità ligate. Se pruvemu à fà una ricerca, pudemu avè vistu ciò chì l'entità rilativi sò. Scrivendu "tipi di pasta", in cima di u SERP duvete vede "I Formati della pasta". Queste varietà di pasta devenu ancu esse subcategorizate. Ci hè parechje SERPs simili chì riflettenu u modu chì e parolle è i cuncetti si cuncettanu.
U brevettu riguardanti l'entità chì Google hà archivatu menciona in realtà a basa di dati d'indexi riguardanti l'entità. Questa hè una basa di dati in quale cuncetti o entità, cum'è a pasta, sò almacenati. Queste entità anu ancu caratteristiche. Lasagna, per esempiu, hè una pasta. Hè ancu fattu di pasta. È hè un alimentu. Avà, analizendu e caratteristiche di e entità, ponu esse raggruppati è classificate in tutte e manere sferenti. Questu permette à Google di capisce megliu cumu si tratta e parolle è, dunque, di capisce megliu u cuntestu.
Se Google capisce u cuntestu di a pagina, certamente l'evaluà è ghjudicà u so cuntenutu. A megliu a corrispondenza cù a nozione di cuntestu di Google, u megliu u vostru pussibulità di esse in evidenza. Avarà da sprimà i cuncetti in modu exhaustivu. In una manera più larga, esprimendu ancu i cuncetti rilativi.
Testi simplici, chì spieganu chjaramente i relazioni trà i diversi cuncetti, aiutanu i lettori à capisce megliu, è aiutanu ancu Google.
Scrittura difficile, inconsistente è mal strutturata hè più difficiule da capì sia per l'omu sia per Google. Ai duvete aiutà à u mutore di ricerca cumprende i vostri testi fucalizza nantu à:
Un bonu risultatu aiuterà i vostri lettori è Google capiscenu u vostru testu, è dunque tutti i scopi chì avete stabilitu per voi stessu.
In particulare perchè Google pare chì stà cunvince di creà un mudellu chì imita u modu in chì l'omu umani processanu a lingua è l'infurmazioni.
È questu ci fa pensà chì Google usa sempre e parole chjave, per abbinà a vostra pagina à una quistione.
Coveware da Veeam continuerà à furnisce servizii di risposta à l'incidentu di l'estorsione cibernetica. Coveware offre capacità forensiche è di rimediazione ...
U mantenimentu predittivu rivoluziona u settore di petroliu è gasu, cù un approcciu innovativu è proattivu à a gestione di e piante.
A CMA di u Regnu Unitu hà emessu un avvisu annantu à u cumpurtamentu di Big Tech in u mercatu di l'intelligenza artificiale. Ci…
U decretu "Green Houses", formulatu da l'Unione Europea per rinfurzà l'efficienza energetica di l'edificazioni, hà cunclusu u so prucessu legislativu cù ...