articuli

Metri impurtanti per a Continuità di l'Affari (BC) è a Recuperazione di Disastru (DR)

Quandu si tratta di Continuità di l'Affari è Recuperazione di Disastru, tutti sapemu chì e dati per monitorà e cundizioni sò chjave. 

U rapportu nantu à e metriche hè unu di i pochi modi per sapè veramente chì ciò chì fate hè travagliatu, ma per parechji gestori di continuità cummerciale è di ricuperazione di disastru, questu hè una sfida enormosa. 

Se ùn avemu micca un strumentu automatizatu, hè probabile chì avemu da cunfidassi in Word, Excel è i culleghi in altri dipartimenti per cullà metriche BC / DR. 

Cosa hè un manager BC / DR à fà? 

Sapete digià chì BC / DR hè un cumpunente criticu di u successu di una urganizazione. È sapemu chì ci hè bisognu di metriche per misurà l'efficacità di i sforzi. U primu passu hè di capiscenu e metriche chì importanu in a continuità cummerciale è a pianificazione di ricuperazione di disastru, chì hè esattamente ciò chì questu articulu serà. Averete ancu bisognu di un strumentu per cullà è rappurtate nantu à sti metrichi. Sicondu a dimensione di a vostra urganizazione è u livellu di maturità di u vostru prugramma BC / DR, questu puderia varià da un mudellu Excel à un putente software automatizatu.

Impurtanti metriche BC / DR

Ci sò 7 metriche BC / DR impurtanti per monitorà per cultivà è misurà i piani di ricuperazione:

  1. Obiettivi di tempu di ricuperazione (RTO)
  2. Obiettivi di u puntu di ricuperazione (RPO)
  3. U numeru di piani chì copre ogni prucessu di cummerciale criticu
  4. A quantità di tempu da quandu ogni pianu hè statu aghjurnatu
  5. U numeru di prucessi cummerciale minacciati da un disastru potenziale
  6. U tempu propiu chì ci vole à restaurà un flussu di prucessu cummerciale
  7. A diffarenza trà u vostru scopu è u vostru tempu di ricuperazione attuale

Mentre chì ci sò parechje altre metriche per monitorà, queste metriche servenu cum'è una rivista di prugramma di basa è indicanu quantu ben preparatu sì veramente per affruntà un prublema di bloccu.

Metri critichi in BC / DR

I primi dui metrichi impurtanti BC / DR sò Recovery Time Objectives (RTO) è Recovery Point Objectives (RPO). U RTO hè a quantità massima accettabile di tempu chì l'articulu pò esse inattivu. L'RPO determinanu quantu vechji i dati chì pudete permette di perde è se e vostre copie di salvezza salvaranu u restu. Per esempiu, se pudete permette di perde una ora di dati, avete bisognu di fà una copia di salvezza almenu ogni ora.

I prucedure di salvezza è ricuperazione sò in u core di un bonu pianu BC / DR, cusì avete bisognu di cunsiderà RTO è RPO per determinà i migliori strumenti di salvezza è ricuperazione per u travagliu. Per esempiu, sè generate transazzione cuntinuu cù u voluminu è u valore moderatu à altu, quanti minuti di transazzione pudete permette di perde? Quantu tempu puderebbe permette di esse off duty? Una tale applicazione puderia prufittà di e copie di salvezza assai frequenti à livellu di bloccu pussibuli cù a prutezzione di dati cuntinuu (CDP), ma ùn sapete micca, salvu ùn avete micca guardatu à l'RTO è RPO.

Infine, avete bisognu di misurà u numeru di piani chì copre ogni prucessu cummerciale , cum'è u tempu passatu da chì ogni pianu hè statu aghjurnatu . L'indicatori di rendiment chjave (KPI) sò una misura di quantu funziona un prugramma, è unu chì ùn pudete micca ignurà. Pudete stabilisce KPI per quante volte rivisite è aghjurnà i vostri piani (per esempiu, mensili, 6 mesi, o annuali) è quante funzioni cummerciale sò cuparti da un pianu di ricuperazione, cù un pianu d'azzione per ottene una cobertura di 100%. Sè avete pocu tempu è risorse, cuminciate cù i vostri prucessi di cummerciale più critichi.

Metriche per a pianificazione

L'imprese ponu avè centinaie à millaie di prucessi, è ùn hè micca pussibule di ricuperà un prucessu senza un pianu. Una metrica chjave per a pianificazione BC / DR hè u numeru di prucessi minacciati da un putenziale disastru .

Duvete principià cù un analisi di risicu è analisi di l'impattu cummerciale per:

  • capisce i risichi maiò chì minaccianu a vostra urganizazione è,
  • l'impattu di sti risichi nantu à e diverse funzioni di a cumpagnia. 

Allora, pudete creà piani per prutezzione di sti prucessi è minimizzà a disrupzione in casu di disastru.

Ma i piani statichi ponu stagnate. Ùn pudete micca retrocede i prucessi, salvu chì aghjurnà periodicamente i vostri piani per cuntà i cambiamenti in l'applicazioni, i dati, l'ambienti, l'impiegati è i risichi. Duvete stabilisce ricordi per voi stessu per avvisà e rivisioni di u pianu in i punti apprupriati in u ciculu. In un mondu perfettu, avaristi cunfirmazione da i capi di diversi dipartimenti chì anu rivisatu è aghjurnatu i so piani, ma semu onesti: a rivisione è l'aghjurnà quelli piani hè un grande fastidiu, è hè quasi miraculosu s'ellu l'anu fattu in tempu. Utilizà u software pò alleviate stu puntu di dolore: Pudete automatizà i ricordi di e-mail à parechji pruprietarii di u pianu è seguità u so prugressu in u software - ùn ci hè micca bisognu di e-mail passivi aggressivi! U software elimina ancu assai di i travaglii fastidiosi in relazione à a gestione di u cambiamentu. Per esempiu, l'integrazioni di dati automatizati mantenenu i vostri dati aghjurnati automaticamente cum'è cambiamenti di dati in altre applicazioni. Se un unicu cuntattu hè utilizatu in 100 piani è u so numeru di telefunu cambia, un sistema integratu spingerà ancu quellu cambiamentu in i vostri piani di continuità cummerciale è di gestione d'emergenza.

Aduprate metriche per misurà l'efficacità di u pianu è di ricuperazione

Unu di i modi più faciuli per determinà cumu e funzioni di l'affari sò interdipendenti hè di utilizà un strumentu di modellazione di dependenza. Questu vi aiuterà à visualizà se e dipendenze di a vostra applicazione vi permettenu di scuntrà RTO è SLA.

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Per esempiu, sè avete bisognu di ricuperà un serviziu di Accounts Payable in 12 ore, ma questu dipende da u software finanziariu chì pò piglià finu à 24 ore per ricuperà, Accounts Payable ùn pò micca scuntrà un SLA di 12 ore. Un modellatore di dependenza illustra sti rilazioni dipindenti dinamicamente è quandu è cumu un pianu si romperà in u risultatu.

Duvete misurà u tempu propiu chì ci vole à restaurà un prucessu cummerciale . Pudete pruvà e prucedure di ricuperazione cù un strumentu BC / DR per seguità quantu dura ogni passu.

In alternativa, pudete aduprà u metudu di a scola antica di timing ogni passu manualmente. Queste teste vi aiutanu à determinà se u vostru populu è i prucessi ponu scuntrà RTOs utilizendu u vostru pianu esistente. Duvete esse capace di cumpiendu i travaglii di ricuperazione in u tempu permessu da u vostru pianu, è se ùn pudete micca, avete bisognu di rivisione u vostru pianu per ch'ellu sia realistu è realizabile.

Infine, l'ultima metrica coperta in questa risorsa hè a diffarenza trà u tempu di ricuperazione attuale è previstu , cunnisciutu ancu com'è analisi gap. Pudete pruvà per i lacune cù, teste di failover è di ricuperazione, teste BC / DR à livellu di l'impresa è analisi di gap. Una volta truvate lacune in i vostri piani, pudete stabilisce KPIs è aduprà in u vostru prucessu di pianificazione.

E migliori pratiche per a pulizia di dati BC/DR

I dati raccolti da u software BC / DR devenu esse "puliti" per assicurà un rapportu precisu è una pianificazione. Per una bona igiene di dati, assicuratevi di standardizà l'ingressu di dati cù menu drop-down, liste di selezzione, furmatu di testu è validazione di dati. Per esempiu, se mettemu i numeri di u telefuninu di l'impiegati in un pianu, ricumandemu di verificà per vede se quelli numeri di telefuninu includenu un codice di l'area è restanu in usu.

A deduplicazione è a gestione di l'identità è l'accessu (IAM) ponu aiutà à pruduce dati eleganti. Pudete aduprà a deduplicazione per eliminà parechji aspetti di e stesse entrate. Pudete aduprà credenziali (autentificazione) cù i permessi (l'autorizazione) per assicurà chì solu l'utilizatori qualificati entranu registri è dati maestri. Puderete ancu risparmià assai tempu è fastidiu integrendu u vostru sistema BC / DR cù altre applicazioni (per esempiu, u vostru sistema HR) per evità a duplicazione di registri è ogni pussibilità di errore.

Da induve principià

Determinà e funzioni critiche di l'affari è cumu dipendenu l'una di l'altru utilizendu un strumentu di modellazione di relazione.

In seguitu, avemu stabilitu un sogliu di downtime accettabile utilizendu e metriche RTO è RPO. Testemu i piani per vede s'ellu ci avvicinemu o superemu quelli soglie. Dopu quì, riviseremu i piani è pruvemu di novu. Duvemu stabilisce KPI per misurà quante volte i piani sò aghjurnati è pruvati, è fà un analisi di gap per paragunà u tempu di ricuperazione pianificatu versus attuale.

Infine, assicuratevi di mantene e dati "igienichi" per un rapportu precisu. E metriche BC / DR sò completamente inutili se i dati sò imprecisi. Puderà parè una scusa, ma hè surprisante quante cumpagnie si cullate in un falsu sensu di sicurità cù rapporti chì falsificanu i so SLA. Hè sempre megliu esse realistu, ancu s'ellu significa accettà i risichi implicati.

Ercole Palmeri

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.
Tags: Tutorial

Articuli recenti

I benefici di e pagine di culore per i zitelli - un mondu di magia per tutte l'età

Sviluppà e cumpetenze di u mutore fine attraversu u culore prepara i zitelli per e cumpetenze più cumplesse cum'è a scrittura. Per culori…

2 May 2024

U futuru hè quì: cumu l'industria di a spedizione rivoluziona l'economia glubale

U settore navale hè un veru putere ecunomicu glubale, chì hà navigatu versu un mercatu di 150 miliardi ...

1 May 2024

L'editori è l'OpenAI firmanu accordi per regulà u flussu di l'infurmazioni trattati da l'Intelligenza Artificiale

Lunedì, u Financial Times hà annunziatu un accordu cù OpenAI. FT licenze u so ghjurnalismu mundiale ...

30 April 2024

Pagamenti in linea: Eccu cumu i servizii di streaming vi facenu pagà per sempre

Milioni di persone paganu per i servizii di streaming, paghendu tariffi di abbonamentu mensili. Hè una opinione cumuna chì voi ...

29 April 2024