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Regulating AI: 3 esperti spieganu perchè hè difficiule di fà è impurtante di fà bè

Nuovi sistemi putenti di IA puderanu amplificà a frode è a disinformazione, purtendu à richieste generalizate per a regulazione di u guvernu. Ma fendu cusì hè più faciule di dì chè di fà è puderia avè cunsequenze impreviste

Tempu di lettura stimatu: 11 minuti

Dà la ritratti falsi di Donald Trump arrestatu da i pulizzeri di New York City à un chatbot chì descrive unu scientist informaticu assai vivu cum'è mortu tragicamente , a capacità di a nova generazione di sistemi intelligenza artificiale L'impulsione generativa per creà testu è imagine convincenti, ma fittizi, suscita alarmi nantu à a frode di steroidi è a misinformazione. Infatti, u 29 di marzu di u 2023, un gruppu di circadori in IA è figure di l'industria urgeu à l'industria di sospettà una furmazione ulteriore nantu à l'ultime tecnulugii di IA o, salvu chì, i guverni "imponu una moratoria".

Generatori di imagine cum'è SLAB , A mità di viaghju e Diffusione stabile è generatori di cuntenutu cum'è Bard , Chat GPT , francese chinchilla e Chjama - sò avà dispunibili per milioni di persone è ùn necessitanu micca cunniscenze tecniche per aduprà.

In vista di u sviluppu di e cumpagnie tecnulugiche chì implementanu sistemi AI è i teste nantu à u publicu, i decisori pulitichi anu da dumandà sè stessi è cumu regulà a tecnulugia emergente. A Conversazione hà dumandatu à trè esperti di pulitica tecnologica per spiegà perchè a regulazione di l'IA hè una sfida cusì è perchè hè cusì impurtante per esse ghjustu.

Deboli umani è un mira in muvimentu

S. Shyam Sundar, prufessore di effetti multimediali è direttore, Center for Socially Responsible AI, Penn State

U mutivu di regulà AI ùn hè micca perchè a tecnulugia hè fora di cuntrollu, ma perchè l'imaginazione umana hè fora di proporzione. Una copertura mediatica eccessiva hà alimentatu credenze irrazionali nantu à e capacità è a cuscenza di l'IA. Queste credenze sò basate nantu à " preghjudiziu di l'automatizazione " o nantu à a tendenza à abbassà a nostra guardia quandu e macchine facenu un compitu. Un esempiu hè a vigilanza ridotta trà i piloti quandu u so aviò vola in autopilota.

Numerosi studii in u mo labburatoriu anu dimustratu chì quandu una macchina, piuttostu chè un umanu, hè identificata cum'è a surgente di l'interazzione, attiva una scurciata mentale in a mente di l'utilizatori chì chjamemu "heuristiche di a macchina". " . Questa stenografia hè a credenza chì e macchine sò precise, objetive, imparziali, infallibili, etc. Nuvola u ghjudiziu di l'utilizatori è face chì l'utilizatore cunfida eccessivamente di e macchine. Tuttavia, solu disillusione a ghjente nantu à l'infallibilità di l'IA ùn hè micca abbastanza, perchè l'omu sò cunnisciuti per assume subconsciously a cumpetenza ancu quandu a tecnulugia ùn hè micca ghjustificata.

A ricerca hà ancu dimustratu chì e persone trattanu i computer cum'è esseri suciali quandu i machini mostranu ancu u minimu indiziu di l'umanità, cum'è l'usu di a lingua di cunversazione. In questi casi, a ghjente applicà e regule suciali di l'interazzione umana, cum'è a cortesia è a reciprocità. Allora, quandu l'urdinatori parenu senzienti, a ghjente tendenu à fidàli cecu. A regulazione hè necessaria per assicurà chì i prudutti AI meritanu sta fiducia è ùn a sfruttanu micca.

L'AI presenta una sfida unica perchè, à u cuntrariu di i sistemi di ingegneria tradiziunali, i disegnatori ùn ponu micca esse sicuri di cumu si funzionaranu i sistemi AI. Quandu un automobile tradiziunale esce da a fabbrica, l'ingegneri sapianu esattamente cumu si andava à fà. Ma cù vitture autònuma, ingegneri ùn ponu mai esse sicuru cumu si cumportanu in situazioni novi .

Difficultà à cuntrullà l'innuvazione

Ultimamente, millaie di persone in u mondu si sò maravigliati di ciò chì grandi mudelli AI generativi cum'è GPT-4 è DALL-E 2 produci in risposta à i so suggerimenti. Nisunu di l'ingegneri implicati in u sviluppu di sti mudelli AI puderia dì esattamente ciò chì i mudelli pruduceranu. Per complicà e cose, sti mudelli cambianu è evoluzione cù una interazione sempre più grande.

Tuttu chistu significa chì ci hè un grande potenziale per i misfires. Dunque, assai depende di cumu si implementanu i sistemi AI è di quale disposizioni per u ricorsu sò in piazza quandu a sensibilità umana o u benessere sò dannuti. L'IA hè più una infrastruttura, cum'è una autostrada. Pudete cuncepisce per furmà i cumpurtamenti umani in u cullettivu, ma avete bisognu di miccanismi per trattà l'abusi, cum'è l'eccesso di velocità, è avvenimenti imprevisible, cum'è l'accidenti.

I sviluppatori di IA anu ancu bisognu di esse straordinariamente creativi in ​​predichendu i modi chì u sistema puderia cumportà è pruvate d'anticipà i potenziali violazioni di i normi è e responsabilità suciali. Questu significa chì ci hè bisognu di quadri di regulazione o di governanza chì si basanu in auditi periodici è u scrutiniu di i risultati è i prudutti di l'AI, ancu s'ellu crede chì questi quadri duveranu ancu ricunnosce chì i disegnatori di sistemi ùn ponu micca sempre esse ritenuti rispunsevuli di incidenti.

Cumminendu approcci "soft" è "duru".

Cason Schmit, assistente prufessore di salute publica, Texas A&M University

A regulazione di l'intelligenza artificiale hè cumplicata . Per aghjustà bè l'AI, avete prima defifinisce l'IA è capisce i risichi è i benefici previsti di l'IA. DefiA presentazione legale di l'AI hè impurtante per identificà ciò chì hè sottumessu à a lege. Ma e tecnulugia AI sò sempre in evoluzione, cusì hè difficiule defifinisci unu defidefinizione legale stabile.

Capisce i risichi è i benefici di l'IA hè ancu impurtante. Una bona regulazione deve maximizà i benefici publichi minimizendu i risichi. Tuttavia, l'applicazioni AI sò sempre emergenti, per quessa, hè difficiule di sapè o prediche chì i risichi o benefici futuri puderanu esse. Sti tipi di scunnisciuti facenu tecnulugie emergenti cum'è AI estremamente difficiuli di regulà cù e lege è i reguli tradiziunali.

I legislaturi sò spessu troppu lentu per aghjustà à l'ambiente tecnologicu chì cambia rapidamente. Qualchissia novi liggi sò obsoleti à u mumentu chì sò emessi o fattu esecutivu. Senza novi liggi, regulatori anu da aduprà e vechje lege affruntà prublemi novi . Calchì volta questu porta à barrieri legali par prestazioni suciali o lacune legali par cumpurtamenti dannosi .

Soft Law

U "lege dolce " sò l'alternativa à l'approcciu legislativu tradiziunale di "legge dura" destinata à prevene violazioni specifiche. In l'approcciu di soft law, una urganizazione privata stabilisce regule o norme per i membri di l'industria. Quessi ponu cambià più rapidamente cà a legislazione tradiziunale. Chì face prumettendu leggi soft per i tecnulugii emergenti perchè ponu adattà rapidamente à e novi applicazioni è risichi. Tuttavia, Liggi morbidi ponu significà una applicazione suave .

Megan Doerr , Jennifer Wagner e io (Cason Schmit) prupunemu un terzu modu: Copyleft AI cù Trusted Enforcement (CAITE) . Stu approcciu combina dui cuncetti assai diffirenti in a pruprietà intellettuale: licenze copyleft e patent troll.

Copia Licenze Left

I licenze copyleft permette di utilizà facilmente, riutilizà o mudificà u cuntenutu sottu i termini di una licenza, cum'è un software open source. Mudellu CAITE aduprà licenze copyleft per dumandà à l'utilizatori di l'AI di seguità linee etiche specifiche, cum'è valutazioni trasparenti di l'impattu di preghjudiziu.

In u nostru mudellu, sti licenze trasfirìanu ancu u dirittu legale di rinfurzà e violazioni di licenza à un terzu di fiducia. Questu crea una entità di rinfurzà chì esiste solu per rinfurzà i normi etichi di l'IA è pò esse finanziatu in parte da ammende per una conducta immorale. Questa entità hè cum'è a patent troll postu ch'ellu hè privatu piuttostu cà guvernamentale è si sustene da esse infurzendu i diritti di pruprietà intellettuale legale chì raccoglie da l'altri. In questu casu, piuttostu chè currendu per prufittu, l'entità impone linee etiche definite in licenze.

Stu mudellu hè flexible è adattabile per risponde à i bisogni di un ambiente AI sempre cambiante. Permette ancu l'opzioni di infurzazioni sustanziali cum'è un regulatore tradiziunale di u guvernu. In questu modu, combina i migliori elementi di l'approcciu di dirittu rigidu è soft per affruntà e sfide uniche di l'IA.

Quattru dumande chjave per dumandà

John Villasenor, prufissore di ingegneria elettrica, dirittu, pulitica publica è gestione, Università di California, Los Angeles

l ' prugressu recenti straordinariu in grande lingua mudellu-basatu AI generativu sò spurring la dumanda di creà novu regulamentu specifichi AI. Eccu quattru dumande chjave per dumandà sè stessu:

1) Ci hè bisognu di una nova regulazione specifica per l'IA ? 

Parechji di i risultati potenzialmente problematici di i sistemi AI sò digià indirizzati da i quadri esistenti. Se un algoritmu AI utilizatu da un bancu per valutà l'applicazioni di prestitu porta à decisioni di prestiti razziali discriminatori, violerebbe l'Attu di l'Abitazione Equitativa. Se u software AI in una vittura senza conducente provoca un accidente, a lege di responsabilità di produttu furnisce un quadru per a ricerca di rimedii .

2) Chì sò i risichi di regulà una tecnulugia in rapida evoluzione basatu annantu à una snapshot di u tempu ? 

Un esempiu classicu di questu hè u Legge di cumunicazioni archiviate , chì hè statu promulgatu in u 1986 per affruntà i tecnulugii di cumunicazione digitale allora innovativi cum'è l'email. In promulgazione di u SCA, u Cungressu hà furnitu una prutezzione di privacy significativamente menu per e-mail di più di 180 ghjorni.

U ragiunamentu era chì u almacenamentu limitatu significava chì e persone pulivanu constantemente i so inboxes sguassendu messagi più vechji per fà spaziu per i novi. In u risultatu, i missaghji archiviati per più di 180 ghjorni sò stati cunsiderati menu impurtanti da una perspettiva di privacy. Ùn hè chjaru se sta logica hà mai avutu sensu, è certamente ùn hà micca sensu in l'anni 20, quandu a maiò parte di i nostri email è altre cumunicazioni digitale archiviate sò più di sei mesi.

Una risposta cumuna à e preoccupazioni per a regulazione di a tecnulugia basatu annantu à una sola snapshot à u tempu hè questu: Se una lege o regulazione diventa obsoleta, aghjurnà. Hè più faciule di dì chè di fà. A maiò parte di a ghjente accunsenu chì SCA hè diventata obsoleta decennii fà. Ma perchè u Cungressu ùn hè statu incapace di accunsentì specificamente nantu à cumu rivisà a disposizione di 180 ghjorni, hè sempre nantu à i libri più di un terzu di un seculu dopu a so promulgazione.

3) Chì sò e pussibuli cunsequenze impreviste ? 

Il Permette à i Stati è e Vittime di Luttà in a Legge di Traffico Sexuale Online di 2017 era una lege passata in 2018 chì hà rivisatu Sezione 230 di l'attu di decenza di cumunicazione cù u scopu di cumbatte u trafficu sessuale. Mentre ùn ci hè pocu evidenza chì hà riduciutu u trafficu sessuale, hà avutu a impattu estremamente problematicu nant'à un gruppu differente di pirsuni: i travagliadori sessu chì si basava nantu à i siti web pigliati offline da FOSTA-SESTA per scambià infurmazioni nantu à i clienti periculosi. Questu esempiu mostra l'impurtanza di piglià un ochju largu à l'effetti potenziali di i regulamenti pruposti.

4) Chì sò l'implicazioni ecunomiche è geopulitiche ? 

Se i regulatori in i Stati Uniti piglianu l'azzione per rallentà intenzionalmente u prugressu in l'IA, questu solu spingerà l'investimentu è l'innuvazione - è a creazione di travagliu risultatu - in altrò. Mentre chì l'IA emergente suscite parechje preoccupazioni, prumetti ancu di purtà enormi benefici in aree cum'è struzzione , midicina , pruduzzione , sicurità di trasportu , agricultura , previsioni meteo , accessu à i servizii legali è più.

Credu chì i regulamenti di l'AI elaborati cù e quattru dumande sopra in mente seranu più prubabile di affruntà cù successu i danni putenziali di l'AI mentre assicurendu l'accessu à i so benefici.

Questu articulu hè liberamente estratto da The Conversation, una organizazione di notizie indipendente senza prufittu dedicata à sparte a cunniscenza di l'esperti accademichi.

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