In certi casi, pudete avè bisognu di preparà un budgetu di u prugettu senza creà stime di costu detallati è assignazioni di risorse.
In questu articulu vedemu cumu custruisce un budgetu di mostra in Microsoft Project, utilizendu Risorse di Budget.
Tempu di lettura stimatu: 5 minuti
Esempiu di Budget: Baseline contru u budget
Prima di principià u budgetu di mostra, hè impurtante capisce chì i costi di u budgetu è i costi prughjetti ùn sò micca listessa cosa. Una previsione hè una copia salvata di un schedariu detallatu in un puntu in u tempu chì include dettagli cum'è date di iniziu, date di fine, costi, etc.
I costi di u bilanciu, però, sò attribuiti à u livellu di u prugettu. Mentre pudemu paragunà i costi di u budget à qualsiasi categurie è i costi reali chì avemu stabilitu, ùn hè micca listessa cum'è paragunà u prugressu à a basa.
Stu tutoriale hè inclusu in a nostra serie Microsoft Project Tutorial
Oghje avemu principiatu un novu prughjettu di custruzzione di casa. Ùn ci sò micca costi o risorse attribuiti à stu prughjettu. A prima cosa chì pudemu vulemu fà assai prima di creà un novu prughjettu hè di preparà un budgetu. Il s'agira de chiffres de budget général plutôt que d'estimations précises des coûts. Dopu seguiteremu cumu u prughjettu avanza in u nostru budgetu di mostra.
Prima andemu à u Resources Sheet
(View --> Resources Sheet
) è stabilisce a risorsa chiamari Cost Services
. U tipu hè Costo
è avemu ancu creà un gruppu.
Dopu avemu da apre u risorsa, cliccà dritta nant'à a linea, è avemu da selezziunà u Casella di cuntrollu di u budget in Tabulazione generale.
Avà vulemu assignà stu budgetu à tuttu u prugettu. Per fà questu, avemu da assignà à u compitu di riassuntu di u prughjettu.
Fighjemu un ochju à u graficu di Gantt. Se ùn ci hè micca un compitu di riassuntu di u prughjettu, selezziunate File> Opzioni > Avanzate> mostra u compitu di riassuntu di u prughjettu (cum'è spiegatu in u post Cumu gestisce i costi ripetitivi è i costi indiretti in Microsoft Project).
Avà avemu da assignà a nostra risorsa à stu compitu.
Nota: Un compitu di bilanciu deve esse assignatu à tuttu u prugettu via u compitu di riassuntu di u prugettu. Ùn pudete micca assignà costi o unità, pudete assignà solu. Una volta assignatu, pudete manipulà u costu.
Avà chì a nostra risorsa di u costu di u budgetu hè stata assignata à u prugettu, pudemu specificà sti costi. Per fà questu, andemu à a vista di l'Usu di Risorse è inserite i costi di u budget:
Riturnemu à l'Attività View, induve pudemu vede u budgetu di u costu è u budgetu di u travagliu. Per attivà e duie colonne, pudemu sempre avè i valori di u budgetu in vista:
I piani di prughjettu da e versioni precedenti di Project ponu esse aduprati in Project 2021, dendu à l'utilizatori tutti i benefici di u pruduttu attuale. Per evità prublemi di cumpatibilità quandu sparte novi fugliali di prughjettu cù l'utilizatori di u Prughjettu 2007, salvate u vostru prughjettu cum'è u furmatu di u schedariu Project 2007. (Nota: Project 2021, 2019, 2016, 2013, è 2010 sparte u listessu furmatu di schedariu).
Cù Microsoft Project hè pussibule di creà diverse tippi di rapporti, cumprese quelli persunalizati. Leghjite u nostru articulu per vede cumu pruduce rapporti cù Microsoft Project
Ercole Palmeri
Sviluppà e cumpetenze di u mutore fine attraversu u culore prepara i zitelli per e cumpetenze più cumplesse cum'è a scrittura. Per culori…
U settore navale hè un veru putere ecunomicu glubale, chì hà navigatu versu un mercatu di 150 miliardi ...
Lunedì, u Financial Times hà annunziatu un accordu cù OpenAI. FT licenze u so ghjurnalismu mundiale ...
Milioni di persone paganu per i servizii di streaming, paghendu tariffi di abbonamentu mensili. Hè una opinione cumuna chì voi ...