articuli

Grafici Excel, ciò chì sò, cumu creà un graficu è cumu sceglie u graficu ottimale

Un graficu Excel hè un visuale chì rapprisenta dati in una foglia di Excel.

Puderete analizà e dati in modu più efficau fighjendu un graficu in Excel invece di i numeri in un settore di dati.

Excel copre una larga gamma di charts chì pudete aduprà per rapprisintà i vostri dati.

Tempu di lettura stimatu: 14 minuti

Crià un graficu in Excel hè faciule. Fighjendu un graficu ci aiuta à analizà diverse metriche solu da un sguardu à ellu.

Cumu creà un graficu Excel

I passi principali per creà un graficu Excel sò:

  • Selezzione di dati da include in u graficu
  • Selezziunate u tipu di carta chì vulete usà
  • Cambia u disignu di a vostra carta
  • Cambia u furmatu di u graficu
  • Esporta u graficu
Selezzione di dati da utilizà in u graficu

U primu passu per creà un graficu Excel hè di selezziunate e dati chì vulete usà in u diagramma o graficu.

I grafici ponu paragunà dui o più setti di dati da u vostru fogliu di calculu Excel, secondu l'infurmazioni chì vulete cumunicà in u graficu.

Quandu avete identificatu i vostri punti di dati, pudete selezziunà i dati per include in u vostru chartu.

Aduprate u cursore per mette in risaltu e cellule chì cuntenenu i dati chì vulete include in u graficu. I celi selezziunati seranu evidenziati cù un bordu verde.

Una volta avete sceltu i vostri dati, pudete passà à u passu prossimu è selezziunate u vostru tipu di carta.

Selezziunate u tipu di carta chì vulete usà

Excel offre una larga varietà di tippi di carta da utilizà per vede l'infurmazioni.

Pudete cumunicà cumu presentate i vostri dati in modu diversu, secondu u tipu di carta chì utilizate.

Una volta chì avete sceltu i vostri dati, cliccate nantu à a tabulazione Inserisci, dopu cliccate nantu à u buttone Charts Recommended in u gruppu Charts in u Ribbon. Puderete vede una varietà di tippi di carta da sceglie. Cliccate OK è u graficu apparirà in u vostru libru di travagliu.

Ci sò ancu ligami per i tipi di grafici più populari in u gruppu Charts in u Ribbon. Pudete ancu aduprà sti buttoni per cambià u tipu di carta in ogni mumentu.

Cambia u tipu di carta

Pudete facilmente passà à un altru tipu di carta in ogni mumentu:

  1. Selezziunà u graficu.
  2. In a tabulazione Chart Design, in u gruppu Type, cliccate Cambia u tipu di carta.
  1. À u latu manca, cliccate Colonna.
  1. Cliccate OK.
Cambia fila/colonna

Se vulete vede animali (invece di mesi) nantu à l'assi horizontale, fate i seguenti passi.

  1. Selezziunà u graficu.
  2. In a tabulazione Chart Design, in u gruppu Dati, cliccate Cambia fila/colonna.

Ottene u risultatu seguente

Locu di a legenda

Per spustà a legenda à u latu drittu di u graficu, fate i seguenti passi.

  1. Selezziunà u graficu.
  2. Cliccate u buttone + à u latu drittu di u graficu, cliccate nantu à a freccia accantu à Legend, è cliccate Right.

Risultatu:

Etichette di dati

Pudete aduprà etichette di dati per fucalizza l'attenzione di i vostri lettori nantu à una sola serie di dati o puntu di dati.

  1. Selezziunà u graficu.
  2. Cliccate una barra verde per selezziunà a serie di dati di ghjugnu.
  3. Mantene premutu CTRL è utilizate i tasti di freccia per selezziunà a pupulazione di i delfini di ghjugnu (piccola barra verde).
  4. Cliccate u buttone + à u latu drittu di u graficu è cliccate nantu à a casella accantu à Etichette di dati.

Risultatu:

Tipi di Charts

Microsoft Excel offre attualmente 17 tippi di grafici diffirenti dispunibili per l'usu.

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Ogni tipu di carta hà un aspettu è un scopu specifichi.

Istogramma

Un graficu di colonna raggruppata hè utilizatu per vede una seria di dui o più setti di dati in culonni raggruppati verticali. I culonni verticali sò raggruppati perchè ogni dataset sparte i stessi etichette di l'assi. I culonni cluster sò utili per paragunà direttamente i datasets.


Graficu di linea

Un graficu di linea hè utilizatu per visualizà e tendenze di dati in u tempu, cunnetta i punti di dati via linee rette. I grafici di linea ponu paragunà e dati cù u tempu per unu o più gruppi è ponu esse utilizati per misurà i cambiamenti in longu o brevi periodi di tempu.


Graficu a torta

Un graficu di torta, o grafici di torta, hè utilizatu per vede l'infurmazioni cum'è un percentinu di u tutale. L'intera torta rapprisenta u 100% di u valore chì avete misuratu, è i punti di dati sò un pezzu o percentualità di quella torta. I grafici di piene sò utili per visualizà a cuntribuzione di ogni puntu di dati à u dataset sanu.

Graficu à barre in cluster

Un graficu à barre raggruppatu, o un graficu à barre, hè utilizatu per vede una seria di dui o più setti di dati in barre raggruppate horizontale. E barre orizontali sò raggruppati perchè ogni settore di dati sparte i stessi etichette di l'assi. I bars cluster sò utili per paragunà direttamente i setti di dati.

Graficu di l'area

Un graficu di l'area, o un graficu di l'area, hè un graficu di linea cù l'area piena sottu à ogni linea cù un codice di culore per ogni settore di dati.

Scatter plot

Un scatter plot, o scatter plot, hè utilizatu per vede dui o più setti di dati per circà a correlazione è e tendenzi trà i setti di valori di dati. Scatter plots sò utili per identificà e tendenze in i setti di dati è stabilisce a forza di correlazione trà i valori in quelli setti di dati.

Carta di carta piena

Una carta di carta piena hè usata per visualizà dati di carta di altu livellu in una mappa. I mapei pieni sò utili per visualizà visualmente set di dati basati nantu à a situazione geografica. Stu tipu di mappa hà attualmente limitazioni significativu nantu à u tipu d'infurmazioni chì ponu vede.

Graficu di azioni

Un graficu di stock, o graficu di stock, hè utilizatu per vede u muvimentu di u prezzu di un stock à u tempu. Certi di i valori chì ponu esse aduprati in questi grafici sò u prezzu di apertura, u prezzu di chiusura, altu, bassu è volume. I grafici di stock sò utili per vede e tendenze di i prezzi di l'azzioni è a volatilità in u tempu.

Graficu di a superficia

Un graficu di superficia, o graficu di superficia, hè utilizatu per vede una seria di dui o più setti di dati in superfici verticali. I superfici verticali sò raggruppati, postu chì ogni dataset sparte i stessi etichette di l'assi. I superfici sò utili per paragunà direttamente i setti di dati.

Carta radar

Un graficu di radar (cunnisciutu ancu cum'è un graficu di spider) hè adupratu per tracciate unu o più gruppi di valori in parechje variabili cumuni. Sò utili quandu ùn pudete micca paragunà direttamente variabili è sò soprattuttu utili per vede l'analisi di rendiment o dati di sondaggi.

Chart Treemap

U graficu Treemap hè un tipu di visualizazione di dati chì furnisce una vista gerarchica di i vostri dati, facendu più faciule per vede mudelli. Nant'à un treemap, ogni elementu o ramu hè rapprisintatu da una forma rettangulare, i rectanguli più chjuchi rapprisentanu sottogruppi o subbranches.

Cartula Sunburst

Un graficu Sunburst hè un tipu di visualizazione di dati chì furnisce una vista gerarchica di dati, facendu più faciule per vede mudelli. On Sunburst, ogni categuria hè presentata in una manera circular. Ogni anellu rapprisenta un livellu in a ghjerarchia, induve u livellu più altu currisponde à l'anellu più internu. L'anelli esterni traccianu e sottocategorie.

Graficu istogramma

Un histogramma hè un strumentu d'analisi populari utilizatu in u mondu cummerciale. Simile in apparenza à un graficu à barre, l'istogramma comprime i dati per una interpretazione più faciule raggruppendu i punti in intervalli o bins.

Graficu di scatula è baffi

Un graficu Box and Whisker hè un graficu statisticu chì grafica dati numerichi in i so quartili statistici (minimu, primu quartile, mediana, terzu quartile è massimu).

Carta di cascata

Un graficu di cascata, qualchì volta chjamatu un graficu di ponte, mostra i subtotali di i valori aghjuntu o sottratti da u valore iniziale. L'esempii includenu l'ingudu netu o u valore di una cartera d'azzioni cù u tempu.

Graficu funnel

Un graficu in funnel face parte di a famiglia di grafici gerarchichi di Excel. I grafici di funnel sò spessu usati in operazioni di cummerciale o di vendita per mustrà i valori da una tappa à l'altra. I grafici di funnel necessitanu una categuria è un valore. I boni pratichi suggerenu un minimu di trè passi.

Graficu cumminatu

Un graficu combo usa dui tipi diffirenti di charts Excel in un graficu. Sò usati per vede dui datasets diffirenti nantu à u stessu tema.

Letture Related

Ercole Palmeri

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Articuli recenti

Pagamenti in linea: Eccu cumu i servizii di streaming vi facenu pagà per sempre

Milioni di persone paganu per i servizii di streaming, paghendu tariffi di abbonamentu mensili. Hè una opinione cumuna chì voi ...

29 April 2024

Veeam presenta u supportu più cumpletu per ransomware, da a prutezzione à a risposta è a ricuperazione

Coveware da Veeam continuerà à furnisce servizii di risposta à l'incidentu di l'estorsione cibernetica. Coveware offre capacità forensiche è di rimediazione ...

23 April 2024

Rivuluzione Verda è Digitale: Cumu a Manutenzione Predittiva Trasforma l'Industria Oil & Gas

U mantenimentu predittivu rivoluziona u settore di petroliu è gasu, cù un approcciu innovativu è proattivu à a gestione di e piante.

22 April 2024

U regulatore antitrust britannicu suscite l'alarma di BigTech annantu à GenAI

A CMA di u Regnu Unitu hà emessu un avvisu annantu à u cumpurtamentu di Big Tech in u mercatu di l'intelligenza artificiale. Ci…

18 April 2024