Communicati Stampa

Smart Lock Market: rapportu di ricerca di u mercatu publicatu

Cù u terminu Smart Lock Market, si riferisce à l'industria è l'ecosistema chì circundanu a fabricazione, a distribuzione è l'usu di sistemi di sicurezza elettronichi è digitale chì offrenu funziunalità avanzata è capacità di cunnessione.

Le Smart Lock sò pensati per furnisce un cuntrollu di accessu convenientu è sicuru per applicazioni residenziale, cummerciale è industriale.

Tempu di lettura stimatu: 4 minuti

Smart Lock: cumu si travaglianu

Di solitu usanu protokolli di cumunicazione wireless cum'è Wi-Fi, Bluetooth o Zigbee per cunnette cù smartphones, tablette o altri dispositi intelligenti, chì permettenu à l'utilizatori di cuntrullà remotamente è monitorà a funziunalità di u telefuninu. Smart Lock. Spessu offrenu funzioni cum'è l'ingressu senza chjave, a gestione di l'accessu remota, i registri di attività è l'integrazione cù i sistemi di casa intelligente.

Mercatu Smart Lock

Lo Smart Lock Market hè in constante crescita per via di una crescente preoccupazione sicurizza Cyber, è l'industria di l'ospitalità in crescita in u mondu. Inoltre, a crescente capacità di ricerca è sviluppu trà i principali attori di u mercatu hè probabile di guidà u mercatu di a regione durante l'annu di previsione.


Preoccupazione crescente di sicurità:

L'adopzione di i dispositi intelligenti per a casa hà riduciutu i prublemi per via di a dumanda di i cunsumatori per a sicurità di e dati è a privacy in e so case, cumprese Smart Lock. In casa usemu un deadbolt Wi-Fi o un dispositivu Bluetooth per accede cù un cumandamentu di voce o un toccu in u telefunu. U Smart Lock migliurà a sicurità utilizendu sistemi avanzati di presenza, durabilità, rilevazione è avvirtimentu. U login faciule è l'autentificazione rapida sò diventati quasi cumune. In u risultatu, i prublemi di sicurità di i cunsumatori sustenenu a crescita di u mercatu.

Mercatu in i Stati Uniti

L'adopzione crescente di Smart Lock hè sempre più prevalente in i Stati Uniti cà l'altri dispositi in casa. Sicondu un studiu recente da l'Associazione Tecnulugia di Consumatore CTA, circa 69% di e famiglie in i Stati Uniti pussede almenu un dispositivu di casa intelligente. In questu sensu, l'adopzione di parlanti intelligenti in i Stati Uniti hè alta, à un ritmu di 28%, ancu s'è l'adopzione di Smart Lock passa in u 10%. L'adopzione di case intelligenti à scala glubale è l'espansione di e cumpagnie chì offrenu tecnulugia di domotica aumentanu a dumanda Smart Lock.
Lo smart lock market in l'America di u Nordu hà vistu una crescita notevuli in l'ultimi anni, spurted by numerosi fattori. L'adopzione di a tecnulugia di casa intelligente hè stata un mutore di crescita maiò in quantu i clienti cercanu di mecanizà è facilità a so vita di ogni ghjornu. Inoltre, e crescente preoccupazioni in quantu à a sicurità di a casa anu purtatu à una alta dumanda di serrature intelligenti, chì presentanu funzioni di sicurezza avanzate cum'è a regulazione di l'accessu remotu è u monitoraghju in tempu reale. Ancu a cunvenzione di Smart Lock hè statu un mutore significativu di a crescita di u mercatu. Cù u Smart Lock, i pruprietarii ùn anu più bisognu di portà e so chjave cun elli o di preoccupari ch'elli sò persi o arrubati. Puderanu ancu detta quale hà accessu à a so casa da u so smartphone, facendu più faciule per l'invitati o i fornituri di serviziu di gestisce l'ingressu.

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.
Mercatu in Asia è u Pacificu

In più, smart lock market in Asia-Pacificu cresce rapidamente, guidatu da parechji fatturi chì cuntribuiscenu à a so crescita. U mercatu hè previstu di assistisce à una crescita significativa durante u periodu di previsione, guidata da l'adopzione crescente di tecnulugia di casa intelligente è a tendenza crescente di l'automatizazione di a casa in a regione. L'urbanizazione crescente è a dumanda di sistemi di sicurezza avanzati in e zone urbane sò mutori impurtanti di u mercatu.

Mercatu Globale

U mercatu globale di serratura intelligente hè carattarizatu da a presenza di parechji fabricatori internaziunali è regiunale. U mercatu glubale hè assai cumpetitivu è tutti i ghjucatori sò in competizione per guadagnà una quota di mercatu più grande. I pruduttori cumpetenu nantu à u costu, a qualità di u produttu, l'affidabilità è i servizii post-vendita. Per quessa, i pruduttori anu da furnisce prudutti innovatori è efficaci chì sò ancu costu-efficaci per sopravvive è riesce in un ambiente di mercatu competitivu.

I principali attori in u mercatu includenu Assa Abloy Group, Yale, Allegion Plc, Dormakaba Group, Spectrum Brands, Inc., Salto Systems, SL, Onity Inc., è altri. U mercatu globale di serratura intelligente si cunsolida, aumentendu a cumpetizione, l'acquisizioni, i fusioni è altri sviluppi strategichi di u mercatu è e decisioni per migliurà l'efficacità operativa.

Letture Related

BlogInnovazione.it

Newsletter di l'innovazione
Ùn mancate micca e nutizie più impurtanti nantu à l'innuvazione. Iscriviti per riceveli per email.

Articuli recenti

Veeam presenta u supportu più cumpletu per ransomware, da a prutezzione à a risposta è a ricuperazione

Coveware da Veeam continuerà à furnisce servizii di risposta à l'incidentu di l'estorsione cibernetica. Coveware offre capacità forensiche è di rimediazione ...

23 April 2024

Rivuluzione Verda è Digitale: Cumu a Manutenzione Predittiva Trasforma l'Industria Oil & Gas

U mantenimentu predittivu rivoluziona u settore di petroliu è gasu, cù un approcciu innovativu è proattivu à a gestione di e piante.

22 April 2024

U regulatore antitrust britannicu suscite l'alarma di BigTech annantu à GenAI

A CMA di u Regnu Unitu hà emessu un avvisu annantu à u cumpurtamentu di Big Tech in u mercatu di l'intelligenza artificiale. Ci…

18 April 2024

Casa Green: rivoluzione energetica per un futuru sustenibile in Italia

U decretu "Green Houses", formulatu da l'Unione Europea per rinfurzà l'efficienza energetica di l'edificazioni, hà cunclusu u so prucessu legislativu cù ...

18 April 2024